Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

ned1 skrev:Nu kan man bygga en Classic...
Förresten Tucan 18" var inte speciellt snygga. Behåller best. På mina Leda Glossy black
Hmm.. hurdå? Jag får inte upp så jag kan bygga XC60 som Classic edition på byggdinvolvo?
miw skrev:
Förresten Tucan 18" var inte speciellt snygga. Behåller best. På mina Leda Glossy black
Hmm.. hurdå? Jag får inte upp så jag kan bygga XC60 som Classic edition på byggdinvolvo?

Inga problem här... går att välja Classic momentum osv.... prova starta om mobil/dator
ned1 skrev:
miw skrev:

Inga problem här... går att välja Classic momentum osv.... prova starta om mobil/dator
Märkligt. Provat med helt rena browsers, som aldrig besökt sidan, och med telefon, padda, app... Ingen Classic utrustningsnivå går att välja när jag gått in på att bygga en XC60.
Vet inte om jag är blind eller helt rudis, men jag kan inte heller hitta någon "Classic" gällande XC60 på Bygg Din Volvo... ? Paketen heter fortfarande bara Summun etc...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14

Kan du klippa loss en provbit på något[…]

Fick du nån koll på detta? Jag har n[…]

Hjälp med Vida

Skönt att du löste problemet! (Ett s&au[…]

Har en XC60 T8 2019 och har upplevt motsvarande. S[…]