Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Mackan_GBG
Det är 4 veckor sen jag beställde och min status har inte ändrats mer än att jag inte kan ändra. Står endast "Orderlagd". Bara 10 veckor kvar...
Användarvisningsbild
av SoKn
Min (V60CC) har också status Orderlagd men med 2 veckor till leverans. Kontaktade därför min säljare igår som meddelade att de ska få bilen någon gång mellan 19 - 25 februari. Sen följer ju såklart leveransservice innan jag kan hämta ut den.

Edit: Några timmar senare visar statusen Byggd i Torslanda.
av peterpop
Nyss beställt bil! Hur funkar det på Min Volvosida? Nu ser jag min gamla! Kommer den nya trilla in där automatiskt eller ska jag lägga till den på nåt sätt??
Användarvisningsbild
av SteelersVito
Nu börjar det närma sig, statusen ändrades idag till "På väg till Ahlberg Bil AB" och det är preliminär leverans om 2 veckor :D

Med andra ord rockar man snart runt i en Magic Blå Metallic XC60 med nästan alla tillbehör, gött!
av LOTEZ
Hör o häpna! Idag har det hänr... presic ingenting :)

Tycker det är tortyr att man kan följa leveransen från så snart efter beställning. Mer humant om det var från att plåten börjar bockas till :)
Men men - snart är vi där - 6v kvar
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 203
Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]

Den borde ju verkligen fått heta ID.7. Ja […]

Icarsoft cr max och Biltemas dosa för Volvo.

Ett körnslag och en vänsterborr så[…]