- tor 11 feb 2016, 09:25
Har en 2006 Avensis D4-177 för körning till dagis och affären som har gått 20000 mil.
Vid 16000 mil i 2013 gick motorn sönder. Aldrig servad på Toyota. Ny motor med 100% goodwill.
Vid 20000 mil knäckt fjeder höger bak. Ny fjeder och jobb 100% goodwill. Iom. att det bara går att beställa 2 fjeder fick jag den andra fjedern med gratis om det skulle hända i vänstersidan.
Att bilen går sönder som inget annat jag ägt är een sak - men deras service är så himla bra att jag fundera på Lexus GS när jag ska byta bil.
Jimmy Svensson skrev:Jag kan rekommendera att köpa Toyota. Det är premium service - åtminstone här i Danmark.Alexas skrev:Usch nä inte Audi. Då pratar vi problem haha :D nä jag ska inte skrämma dig men alla jag känner som har haft audi har haft mycket seriösa problem. Vet inte hur deras nya modeller är men jag har bara dåliga erfarenheter från Audi.Samma här. 6 lax när en diord gå sönder i lyktan. Tre st fick han byta. När han fick köpa tredje lyktan körde han direkt till BMW och bytte in bilen
Har en 2006 Avensis D4-177 för körning till dagis och affären som har gått 20000 mil.
Vid 16000 mil i 2013 gick motorn sönder. Aldrig servad på Toyota. Ny motor med 100% goodwill.
Vid 20000 mil knäckt fjeder höger bak. Ny fjeder och jobb 100% goodwill. Iom. att det bara går att beställa 2 fjeder fick jag den andra fjedern med gratis om det skulle hända i vänstersidan.
Att bilen går sönder som inget annat jag ägt är een sak - men deras service är så himla bra att jag fundera på Lexus GS när jag ska byta bil.
- By LundgrenR