Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Istället för att skapa en ny så bumpar jag denna, hur tror vi att det blir med XC60 Classic? Finns det någon info ute ännu eller är det bara spekulationer ännu?
Som det verkar kommer Classicen lagom till att jag har pluggat klart och således lite större plånbok så jag börjar bli lite nyfiken. Hur har andra modeller stått sig i Classic-segmentet med motorer etc? Plockas ett fåtal ut eller är det "fulla linan" som säljs ut?
Är lite rå :) och säger: Med tanke på nuvarande trend där Classicbilarna varken är "billiga eller välutrustade" från början (tack vare massiva kampanjer vid sidan av) så kanske det blir bättre deals med vinterdäckspaket i höst (som det var med V70 i viss mån)
Motormässigt kanske T5 och D3 försvinner, kvar D4 4-cyl och D4 AWD 5-cyl samt D5. Sen är frågan om manuella kommer erbjudas alls?
Classic Kinetic - troligen inte.
Om T5 försvinner så försvinner hela Classic-köpet för mig. :D
MY16 gjordes sista fabriksbeställningen i måndags, lägger du en beställning idag blir det en MY17 classic, ligger några förbeställda ute på blocket. webben är inte uppdaterad ännu. Summum och R-design kampanjen försvinner.

Värme i ratten är tillbaka i klimatpaketet, tror uppvärmda spolarmundstyken försvann istället, Driver support paketet ingår i Classic, jag tror det var allt.

Just det, någon ny 18 tummare som ÅF inte ens hade lyckats hitta bild på, Tucan 18"
Se på fan. I annonserna står det även Ixion III, så en uppdaterad variant av den kommer kanske? Kan vara skrivfel förstås men tveksamt, trots allt en väldigt populär fälg så en update där gillar nog många.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14
Volvo S80 Automat (Oljeläckage) !!

:Storfot. Tackar. Självklart tänkte jag […]

Trasig Renault Scenic

Och, Renaulten går bra. […]

Volvo 740-87 problem vid start B230e

Hej helt ny här och stött på probl[…]