Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guru
Är väl inget fel på den S80'n? Byt dekorpaneler och på ratten så ser den väl rätt ok ut.
Eller missar jag något?
Sen är det en förseriebil men det spelar ju egentligen ingen roll.
av valln
Guru skrev:Är väl inget fel på den S80'n? Byt dekorpaneler och på ratten så ser den väl rätt ok ut.
Eller missar jag något?
Hur ser du att det är en förseriebil, är det första bilarna efter en uppgradering?
Användarvisningsbild
av Guru
valln skrev:
Guru skrev:Är väl inget fel på den S80'n? Byt dekorpaneler och på ratten så ser den väl rätt ok ut.
Eller missar jag något?
Hur ser du att det är en förseriebil, är det första bilarna efter en uppgradering?
Både ja och nej. Ja, de är de första bilarna men de byggs i förtid som verifieringsbilar innan själva ändringen sker någon/några månader innan. Därav lite udda spec. ibland.
av Lövet
Användarvisningsbild
av TommyP86
Hå hå vilken prislapp på en tomhylsa av rang. Aldrig sett en så ren v70. Vad i hela världen hände när den beställdes ny.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Lövet skrev:V70II utan farthållare?! http://access.bytbil.com/riddermarkbil/ ... /tvfvscvg/
Och utan stereoknappar på ratten, det var minst sagt budget, hade aldrig trott det ens gick att köpa på en V70II. Annars så på bild rätt trevligt med svart/grått/silver i inredningen, Kanske ser illa ut i verkligheten men men
Användarvisningsbild
av fjohan82
Testade att bygga en V60 T3 Bas utan några som hellst tillbehör. Resultatet blev en lika tom ratt...
av Kneecap
Micce1980 skrev:
Lövet skrev:V70II utan farthållare?! http://access.bytbil.com/riddermarkbil/ ... /tvfvscvg/
Och utan stereoknappar på ratten, det var minst sagt budget, hade aldrig trott det ens gick att köpa på en V70II. Annars så på bild rätt trevligt med svart/grått/silver i inredningen, Kanske ser illa ut i verkligheten men men
Satt i en med den inredningen igår. Känns plastigt och som en tjänstebil för skatteverket. Men hur får Riddermarks det till att vara halvskinn???
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 100

Jag förstår din känsla, jag kä[…]

Generator laddar ej batteriet

Gött, började hastighetsmätaren fun[…]

Hej! Tänkte ge mig på att byta kamrem o[…]

Verkar rent generellt vara dålig/obefintlig […]