Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Halvlind
Ny på forumet. Beställde en xc60 21/12. Fick prel leverans i mitten/slutet mars.
Min säljare är hopplös att få tag i, så har inte fått så jag kan följa min leverans.
Någon annan på forumet som beställt runt detta datum,vad har ni fått för leveranstider?
av petterzzonp
Beställde min S60 D4 AWD R-Design BE pro 1/12 fick då veta att det skulle ta ca 2-3 månader. men kollar jag nu på "min Volvo" så är bilen byggd i Gent och på väg till Bilia leverans om 2 veckor!! 8)
av JHg
Halvlind skrev:Ny på forumet. Beställde en xc60 21/12. Fick prel leverans i mitten/slutet mars.
Min säljare är hopplös att få tag i, så har inte fått så jag kan följa min leverans.
Någon annan på forumet som beställt runt detta datum,vad har ni fått för leveranstider?
Beställde min XC60 6 nov. fick den i torsdags...
Användarvisningsbild
av SteelersVito
Spookies skrev:Beställde min XC60 2/12 och fick den i fredags (5/2)!
Supernöjd än så länge!! :)
Grattis! Känns som att du fick din bil ganska snabbt ändå? Jag beställde en XC60 den 15 december och har inte prel. leveransdatum förrän vecka 11, mitten av mars??

Stämde datum på Min Bil för dig?

Kan du inte lägga upp en bild som man kan sukta efter så länge :)
av LOTEZ
Tråkigt i sammanhanget är att man får en MY16 bara för man beställde 3v för tidigt för MY17
MEM de visste man väl typ om när.man beställde..
Användarvisningsbild
av SteelersVito
Efter att leveransstatusen på min beställda XC60 varit "Orderlagd" under lång tid ändrades den idag till "Byggd i Gent", är det någon som har erfarenhet av vad det betyder i form av leverans? Det är fortfarande 4 veckor enligt siten till leverans, betyder det att det tar 4 veckor från byggnation till att jag kan hämta bilen eller kommer det att gå fortare nu?

Tacksam för svar
  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 203

Joo, det är den. Jag har använt den n&au[…]

P0171

Har du provat lyfta batteripolen en stund så[…]

Grå kanske är bättre, bara fä[…]