Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Braweheart
Lucif3r skrev:Jag hade blått i 945an. Såg fint ut, men var mindre funktionellt... Kört audis med röda mätartavlor, och dom var ungefär lika värdelösa som blåa. Xenonvita därimot passar kalas, ger ett fräsht utseende och lyser upp precis lagom :-)-)
Ja man får se hur de blir när allt är inkopplat.. :)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Braweheart skrev:Ja man får se hur de blir när allt är inkopplat.. :)

Jag är tämligen säker på att det varierar rätt mycket från person till person. Jag har t ex svårt att uppfatta rött överlag, det smälter gärna ihop och bara blir suddigt - speciellt om det är mörkt runt om kring.
Användarvisningsbild
av Braweheart
Lucif3r skrev:
Braweheart skrev:Ja man får se hur de blir när allt är inkopplat.. :)

Jag är tämligen säker på att det varierar rätt mycket från person till person. Jag har t ex svårt att uppfatta rött överlag, det smälter gärna ihop och bara blir suddigt - speciellt om det är mörkt runt om kring.
Det är så det blir med blått för mig.. :-)-)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
DayDreamer skrev:Samma här jag föredrar faktiskt det gröna original ljuset framför allt annat.
Grönt fungerar för mig också. Tycker dock det är en sån fruktansvärt trökig färg :lol: Blev väldigt glad över att xenon/kall-vitt fungerade för mig(bättre än grönt!), då har man något som både ser bra ut och fungerar som det ska(eller bättre) :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:
DayDreamer skrev:Samma här jag föredrar faktiskt det gröna original ljuset framför allt annat.
Grönt fungerar för mig också. Tycker dock det är en sån fruktansvärt trökig färg :lol: Blev väldigt glad över att xenon/kall-vitt fungerade för mig(bättre än grönt!), då har man något som både ser bra ut och fungerar som det ska(eller bättre) :D
Ok se där jag tycker faktiskt det gröna ljuset är fint men det kanske är bara jag som gör det :P :mrgreen:

Det som mest hindrar mig från att byta från original lampor till dioder är att jag vet att dioderna inte sprider ljuset något bra. Vill inte ha ojämnt ljus så då stannar jag kvar med original glödlampor. Det är den störst delen till att jag inte har bytt lampor.
Användarvisningsbild
av Braweheart
Är fortfarande sjuk här och fick idag reda på att jag blivit av med med arbetsuppdrag så man e fan inte på topp..

Så tog fläktmotståndet och gick ut för att montera detta och skingra tankarna lite..
så nu funkar fläkten igen på alla lägen..

Här på väg ur.. Och kontakerna satt som fan..
Bild

Här ligger dem.. (kass bild)
Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Gött att det bara var fläktmotståndet som hade pajat :).

Dekalerna var snygga dom blir du rätt så ensam om.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 20

Det är sänkt. Jag tog BE 2019 men f&ari[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]