Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bonden1989
Jag har precis som du alltid tyckt att original stereon passar bäst i dessa bilar. Visst, du förlorar ett förvaringsfack under radion, men det finns gått om utrymmen i övrigt. :wink:

Jag funderade ett tag att sätta in en SC-901 i min bil, men jag tycker min SC-805 ger bra ljud. Jag är inte heller ute efter en massa "oljud" i bilen. Avskyr verkligen att åka i bilar där allt dunkar och studsar i kupén... :roll:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Bonden1989 skrev:Jag har precis som du alltid tyckt att original stereon passar bäst i dessa bilar. Visst, du förlorar ett förvaringsfack under radion, men det finns gått om utrymmen i övrigt. :wink:

Jag funderade ett tag att sätta in en SC-901 i min bil, men jag tycker min SC-805 ger bra ljud. Jag är inte heller ute efter en massa "oljud" i bilen. Avskyr verkligen att åka i bilar där allt dunkar och studsar i kupén... :roll:
Jag vet inte vilken radio som är bäst på dessa modeller eller vilken man ska satsa på nu om jag köper en begagnad på någon skrot.

Ok då är vi nog rätt lika vad det gäller ljud i bilen ibland får radion vara avstäng bara för att höra den 5-cilindriga motorns brummande och ett par poly-bussningar gör inte saken värre även sportluft filtret är en fördel man hör även turbons fnysande och pysande ljud :).

Det gör inte så mycket att jag förlorar det där förvaringsfacket lägger jag grejer där så hamnar det längst in och ett par svordomar innan jag får tag på sakerna igen.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:Du har ju riktigt tråkig inredning... Du får ta och skaffa nå roligare typ alu eller (mörkt)trä, eller foliera :)
Och varför har du mynt innanför sätesvärmarknapparna, där du har ett dedikerat myntfack mitt imellan knapparna? :P
Ja jag har hört det ett antal gånger tidigare att jag har tråkig inredning :roll: :) Har att funderat på om jag ska lacka det eller foliera det. Men får man tag på ett par trä eller alu-inlägg så är ju inte det helt fel det heller men jag föredrar nog alu-inläggen. Har även set att det finns svart med någon brytning i ska det föreställa marmor eller mosaik kanske skulle vara rätt snyggt på min.

Mynten ligger det för att myntfacket är fullt har alldeles för mycket mynt :)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Foliering har ju den fördelen att det går att ta bort om man inte blir nöjd.
Kikar man sen på t ex ebay så kan man få tag på riktigt billig folie. Jag gav ju 17spänn för min rulle :P Och den hade förvånandsvärt bra vidhäftning och rätt enkel att forma.

Haha ok, jag har inte ett endaste mynt i bilen jag :P(såvida det inte ligger någon gömt under mattan eller nått)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja det är ju det som är så bra med folieringen.

Du har inte rivit ur baksätet och kollat ifall dom föregående ägarna har tappat några mynt där?
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ok det var ju tråkigt hittade inte heller någon skatt i baksätet. Men däremot låg det en skatt i motorrumet och väntade på att bli upptäckt när jag köpte bilen :P det var en förlängare och en tändstifts hylsa på den som bara väntade på lägga sig mot plusmatningen och kortsluta hela skiten :x. Det såg ut som att förlängaren hade levt ett rätt så hårt liv var ganska duktigt misshandlad den hade till och med spruckit där man sätter fast spärrskaftet i :roll:. Sen förstår jag inte hur man kan glömma den där heller men det var väl säkert något som kom i mellan och man glömde totalt bort den.
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 252

Ja GTX kommer bara med svart inredning och rö[…]

I slutet av månaden ska den in på fels[…]

Enda gången det märks någon skill[…]

Bilder