Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

MartinS skrev:Min skulle stått 3-4 veckor hos åf, men efter lite tjat fixade dom den på 1 1/2 vecka
Allt hänger ju på åf'ens arbetsbelastning.
Tycker det är jävligt konstigt jag. Vad är det dom behöver göra ens? Ge mig nycklarna så drar jag lixom :P
Jag tror det hade varit lite svårt att se ut ordentligt ;-)

Bild

Dom skall ju montera eventuella tillbehör, avmaskera, sätta på vinterhjul, tala om för datorn att den skall hoppa ur "leveransläge", etc. etc. Jag tror det är lite att pyssla med faktiskt.
MartinS skrev:Jag tror det hade varit lite svårt att se ut ordentligt ;-)

Bild

Dom skall ju montera eventuella tillbehör, avmaskera, sätta på vinterhjul, tala om för datorn att den skall hoppa ur "leveransläge", etc. etc. Jag tror det är lite att pyssla med faktiskt.
Fyfasiken. Jag vill ju ha min bil V.7 iaf som det står på leveransinformationen iaf :P Blir galen annars.
AramisKD skrev:

Bild

Fyfasiken. Jag vill ju ha min bil V.7 iaf som det står på leveransinformationen iaf :P Blir galen annars.

enligt minvolvo så beräknades min till v5, men jag får hämta den v6 :) så bara en dryg vecka kvar nu!

men kan tänka mig att saker och ting tar tid hos de större ÅF:erna...
NightlyVega skrev:
AramisKD skrev:

Bild

enligt minvolvo så beräknades min till v5, men jag får hämta den v6 :) så bara en dryg vecka kvar nu!

men kan tänka mig att saker och ting tar tid hos de större ÅF:erna...
Min va beräknad till V5. Får den på mån till veckan (V5). Stämde ju ganska bra det då :P
TBroddan skrev:När såg ni att eran bil är i kö o.s.v
Min står det:
7 veckor Kvar till leverans Beräknad v.13
Status Orderlagd

inget annat :(
Jag såg ingenting de första 8 veckorna för då var det något fel på sidan tror jag. Sedan kom det från ingenstans med 4 veckor kvar stod det orderlagd. Sen förra veckan i onsdags så ändrades det till 2 veckor kvar till leverans samt Byggd i Gent som status. Verkar som de ändrar varje onsdag.
AramisKD skrev:
TBroddan skrev:När såg ni att eran bil är i kö o.s.v
Min står det:
7 veckor Kvar till leverans Beräknad v.13
Status Orderlagd

inget annat :(
Jag såg ingenting de första 8 veckorna för då var det något fel på sidan tror jag. Sedan kom det från ingenstans med 4 veckor kvar stod det orderlagd. Sen förra veckan i onsdags så ändrades det till 2 veckor kvar till leverans samt Byggd i Gent som status. Verkar som de ändrar varje onsdag.
Ok. Tackar för det :)
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]

På bilderna ser det bra ut men om du vill ta[…]

Behövde byta bakre länkarmsbussning h&ou[…]

@fjohan82 , Kommer du köra 30 000 mil med […]