Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Braweheart
Lucif3r skrev:Rätt fascinerande hur löjligt enkelt det är att plocka ur och i toppen på dom där gamla rödblockarna... Lite skillnad mot snedställda vitblockare :roll:
Ja de är ju de.. Riktigt skönt :) Ja dem är ju lite mer jobb med.. :!: ;-//
Användarvisningsbild
av Braweheart
BigRed går fint och ger ifrån sig värme som han skall vilket är skönt..

Fick undersöka varför jag fått så ont i ryggen sen jag köpte bilen.. Och de var ju snabbt funnet..

Får denna stålkant in i vänter sida ryggen när jag kör..
Bild

Har idag fått köpte en annan stol som är hel där, men är dock så att sitsen sitter löst på höger sida. Men det skall vi ta tag i imorn..
In på köksbordet och kolla hur vi skall få fast dynan..

Fick även tag på ett fläktmotstånd av samma killen för en 20:- då han inte kollat om de funka.. (:-) (:-)

Bild

Sen något jag hatar i bilar är när folk kopplar stereo utan att veta vad dem gör.. Blir att fixa nytt ISO-kablage..

Bild

Bild

Så nu skall de fixas lite i veckan beroende på väder..
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Då har du lite att göra en tid framöver nu då :) Det känns inte så roligt när andra har varit i kabelhärvan och klippt och klistrat.
Användarvisningsbild
av Braweheart
DayDreamer skrev:Då har du lite att göra en tid framöver nu då :) Det känns inte så roligt när andra har varit i kabelhärvan och klippt och klistrat.
Nä de är kass.. Har fått göra detta på mina 5 sista bilar.. :-(O)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Blev förvånad själv på min bil att ingen har varit där och rotat med kablaget satt bara en massa skarvar som är på sio-kablaget :). Det enda som någon har gjort är att sätta en tjuvkoppling på den blå/vita kabel antar att det är någon vakna upp kabel som man drar till ett slutsteg :???:

Nu är jag inte så haj på radio och ljud men varför klippa och klistra i kablaget istället för att gå och köpa en seriös koppling?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Två lambdasonder på 65k / 26år, […]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]