Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tog faktiskt några bilder idag när dom inte var på vet inte riktigt vad som är snyggast känner inget behov just nu att jag måste värkligen dölja plåtisarna.
Ja precis. Navkapslarna hade börjat bli lite gulaktiga och massa prickar på dom. Tar jag någon stark avfettning så fräter det väl hål i plasten skulle jag tro :mrgreen:.
Bonden1989 skrev:Mycket snyggare utan kapslarna! :-)-) I alla fall om man har svarta fälgar som du.
Inte lika snyggt att se en gammal 240 komma med ett par rostiga fälgar, som en gång i tiden varit blanka... :roll: :wink:
Japp jag ska ta och spola ren plåtfälgarna kan faktiskt erkänna att jag inte har gjort det någon gång så detta blir den första :mrgreen:
Lucif3r skrev:Hmm... Udda nog tycker jag den gjorde sig bra både med eller utan navisar. Måste vara pga. färgen på bilen :)
Ja det är samma här det ser bra ut utan navkapslar och med navkapslar på, tror att det är tack vare färgen på bilen.
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 252

@fjohan82 , Kommer du köra 30 000 mil med […]

Visa din semesterbil(d)

Är ute på tur med vagnen, just nu i Nor[…]

Det där är ju absolut godkänt p&ari[…]

<t>Hej jag har en v70 niklas 2006 med d5 mot[…]