- tis 19 jan 2016, 20:00
Hej!
Nu ska jag för första gången sluta snoka runt och vara den del av det här forumet.
Jag är i valet och kvalet över vad för extraljus med xenon jag ska köpa.
Att det blir xenon beror nog på att dom i mitt tycke verkar ge mest ljus och är mer estetiskt tilltalande än LED.
Jag kommer att koppla in dom med en Xbb Lightswitch som har visats mycket exemplariskt i den här tråden. (Bra jobb tutten82!)
De jag funderar på att köpa är följande:
Xenonkonverterade Hella 3003 compact med 75w lampa
Xenonkonverterade NBB Alpha 175, även den med 75w lampa
NBB Alpha X3M Xenon (en pencilbeam och en fjärrljus?)
Eller de som jag är mest inne på: Hella Comet 200 Xenon
Tror ni att Hella Luminator compact får plats på ett fäste som sätts bakom registreringsskylten?
Som ni kanske märker är det extraljus av mindre storlek jag vill ha. Mest för att jag tycker att det är snyggare helt enkelt.
Så, nu gott folk, kom gärna med lite input! Hur hade ni tänkt och valt?
Nu ska jag för första gången sluta snoka runt och vara den del av det här forumet.
Jag är i valet och kvalet över vad för extraljus med xenon jag ska köpa.
Att det blir xenon beror nog på att dom i mitt tycke verkar ge mest ljus och är mer estetiskt tilltalande än LED.
Jag kommer att koppla in dom med en Xbb Lightswitch som har visats mycket exemplariskt i den här tråden. (Bra jobb tutten82!)
De jag funderar på att köpa är följande:
Xenonkonverterade Hella 3003 compact med 75w lampa
Xenonkonverterade NBB Alpha 175, även den med 75w lampa
NBB Alpha X3M Xenon (en pencilbeam och en fjärrljus?)
Eller de som jag är mest inne på: Hella Comet 200 Xenon
Tror ni att Hella Luminator compact får plats på ett fäste som sätts bakom registreringsskylten?
Som ni kanske märker är det extraljus av mindre storlek jag vill ha. Mest för att jag tycker att det är snyggare helt enkelt.
Så, nu gott folk, kom gärna med lite input! Hur hade ni tänkt och valt?
- By Melwins60