- lör 12 maj 2007, 00:22
Skämt åsido; Har du bestämt dej för vilket du ska börja med av de två alternativen?
Om man ska räkna omröstningsresultatet så har 1% blivit över..hmm..Ett tredje alternativ som e hemligt, haha?!? Du kanske ska pimpa din partner?!? Har provat den varianten men utan nämnvärt resultat; trots att det kostade båda dina alternativ + ett kjolpaket. Å andra sidan e min partener fin ändå
M VH
--> Matz (ursäkta OT..Va på sånt humör bara..tyvärr har du råkat ut för det, av mej, i flera inlägg i just din tråd
) (förresten ska det stå "partener" där..Från en Rosa Pantern film med Peter Sellers; när han står och trycker på den där vattenstrålen till fontänen, ni vet..)
MJSudden skrev:VolvoB20:Närå, tror inte de e nån fara .-) Bara du gör som jag skriver, haha..
Äntligen lite seriöst skrivande :)
Började nästan känna av lite hatstämning där i kommentarerna...
Jag som trodde att alla vettiga personer körde på 98 oktan istället för den ekonomiska varianten 95 oktan (RO)
Skämt åsido; Har du bestämt dej för vilket du ska börja med av de två alternativen?
Om man ska räkna omröstningsresultatet så har 1% blivit över..hmm..Ett tredje alternativ som e hemligt, haha?!? Du kanske ska pimpa din partner?!? Har provat den varianten men utan nämnvärt resultat; trots att det kostade båda dina alternativ + ett kjolpaket. Å andra sidan e min partener fin ändå

M VH
--> Matz (ursäkta OT..Va på sånt humör bara..tyvärr har du råkat ut för det, av mej, i flera inlägg i just din tråd