- sön 10 jan 2016, 19:49
Jag känner då av antisladd nästan dagligen vintertid men så kör jag ju rätt hårt ochså, som du säger så borde kanske fler "känna" lite mer på bilen.
Moderator: Moderatorer
Droopy skrev:DSTC off kan du ju välja i sensus och då spinner den hejdlöst, ja du borde känna av det i detta väglag utan tvekan., men vad händer när du får ett kast då, fortsätter bilen att snurra runt el vad?iofs på nyare bilar så står det "DSTC sport"
Droopy skrev:DSTC sport så borde bilen spinna hejdlöstJa då spinner det ju även med sommardäck (sommartid) när man drar iväg

Leafs skrev:Jag må vara blind men jag kan inte finna ut hur man stänger av detta. I menyn under My Car så är DSTC skuggat med bock i rutan. Hur mycket jag än försöker kan jag inte få bort bocken från rutan. Hittar heller inget som heter Sport.
Nåväl, får provocera väggreppet ännu hårdare. Isiga vägar finns det obegränsat av....
Droopy skrev:Leafs skrev:Jag må vara blind men jag kan inte finna ut hur man stänger av detta. I menyn under My Car så är DSTC skuggat med bock i rutan. Hur mycket jag än försöker kan jag inte få bort bocken från rutan. Hittar heller inget som heter Sport.
Nåväl, får provocera väggreppet ännu hårdare. Isiga vägar finns det obegränsat av....
du behöver som sagt inet provocera nånting, du lär ha något fel om du inet märkt av antisladd ännu, men vad händer om du får sladd då?
Allvarligt talat, det är ganska mysko att DSTC är skuggat i menyn. Men jag har för mig att jag har läst någonstans att den inte ska gå att slå av på vissa bilar?Hur långt kommer man med en hybrid som har […]