Moderator: Moderatorer
White skrev:Då har du koll på det mesta på bilen nu då med alla mätare.Japp nu har jag koll på nästan allt :)-)
Lucif3r skrev:Dom stiften såg rejält sotiga ut du... Så den har ju gått allt annat än magert iaf
DayDreamer skrev:Nu är det ju inte Biltema som gör tändstiften utan det är brisk som såvitt jag vet är en stor tjeckisk tillverkare av stift. Nu är det många som har rekommenderat brisk stiften till mig och har även läst här på forumet annars så skulle jag nog inte ha köpt dom om inte så många rekommenderar dom utan då hade valet blivit NGK :) Men jag förstår dig skulle aldrig själv hälla i Biltema olja i bilen utan kör då heller lite dyrare olja som Castrol eller mobil. Stiften är ju mycket enklare att byta om dom ej skulle vara något bra tillskillnad mot motorolja som inte är något bra och kan ta med sig vevlager och allt annat möjligt.Varför skulle du inte hälla i biltemas olja? Inte dom som tillverkar den heller vet du väl, utan garanterat någon stor tillverkare, typ som detta med tändstiften som det står biltema på men brisk tillverkar ;)