- tor 31 dec 2015, 15:03
Backspeglarna funkar nu perfekt - fråga mig inte hur! Gick in I MY CAR, och där var det förbockat med infällbara speglar när man laser bilen :shock: men saken verkar ha fixat sig själv, så nu är det lugna pucker igen! Jag har också svarat på Aftonbladets skandalreportage om Återkallade Bilar från Volvo, där de dramatiskt frågar ÄR DU DRABBAD? SKRIV TILL OSS! - och det har jag gjort och frågat ungefär "Vad är problemet? Snabb uppdatering av mjukvara, och så är det fixat!" Som vanligt med AB gör de en höna av en fjäder... :???: Men jag får lite gamla vibbar aktuella från en bil SAAB 900-94 , där vi köpte en fabriksny bil som hustrun var sååå förtjust I, och som inkallades gång på gång. Inga problem med verkstäderna, ofta räkningar på over 30 000:- per gång som vi inte behövde betala, men med en massa strul då vi inte précis bodde granne med verkstaden... Hoppas vi slipper fler buggar I bilens dator...! 8)
Tack till er som svarat och tipsat! Har ännu inte fått manualen I bok-form, och PDF-formatet är svårt att hitta I, så jag kniksar mig fram när jag stöter på nya handhavarfrågor...!
Gott nytt kalenderår till alla!
Tack till er som svarat och tipsat! Har ännu inte fått manualen I bok-form, och PDF-formatet är svårt att hitta I, så jag kniksar mig fram när jag stöter på nya handhavarfrågor...!

Gott nytt kalenderår till alla!