Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av simonhalmstad
llesrof skrev:Passa er. Jag skrev något som inte var fördelaktigt om ryssar, amerikaner och diktaturstater i Mellanöstern, alltså typ drygt halva världen, och fick ett argt meddelande från admin samt inlägget raderat. Så när ni antyder att... att... öh... vissa minoritetsgrupper, ligger bakom stöld av vindrutetorkare så kan ni säkert bli portade härifrån på livstid :D
:mrgreen: :lol: :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Lucif3r
llesrof skrev:Passa er. Jag skrev något som inte var fördelaktigt om ryssar, amerikaner och diktaturstater i Mellanöstern, alltså typ drygt halva världen, och fick ett argt meddelande från admin samt inlägget raderat. Så när ni antyder att... att... öh... vissa minoritetsgrupper, ligger bakom stöld av vindrutetorkare så kan ni säkert bli portade härifrån på livstid :D

Det är redan ett par inlägg som "mystiskt försvunnit" här... :roll:
Folk är på tok för känsliga nu för tiden....
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Man ska inte parkera i ett utlänningområde...
Senast redigerad av 1 simonhalmstad, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
X
Senast redigerad av 1 simonhalmstad, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Är inte så stor risk det skulle hända i Danderyd eller liknande precis
av llesrof
simonhalmstad skrev:Man ska inte parkera i ett utlänningområde...
Utlämningsområde..? Tur att vi har ett riktigt Systembolag här i byn då. :mrgreen:
Folk är på tok för känsliga nu för tiden....
På tal om det... jag har inte blivit kränkt på flera timmar. På hemvägen från jobbet blinkade bilen bakom mig med helljuset. Det var så kränkande att jag borde gråta ut i media. Nu var det nog mötande bil med felinställda ljus han/hon blinkade på eftersom jag blinkade på den också. Så då blev jag kränkt igen eftersom jag inte fick den uppmärksamhet som jag ville ha. Jag menar... vaffan... om någon blinkar på en så har de ju sett en och då har man ju fått uppmärksamhet.

Torkarna försökte dräpa mig idag, både på firmabilen och privatbilen. Efter en stunds körning i snön bildades det isklumpar på dem så de tog knappt.

Jag har gett bilen ledigt idag, schysst eller hur?[…]

Larm går v70 -07

:-D Movement skulle jag gissa på, verkar g&[…]

Verkar stämma bra det. Fick just en notis om […]

Okej, ska testa det