Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av _hagitch_
Jag heter Andreas och är 18 år. Går andra året på teknikprogrammet. Största intresset är bilar. Äger för tillfället en volvo pv 444-57 som jag renoverat. Inom den närmaste veckan så får jag hem en amazon-67 som ska bli nästa projekt :D. Så det är väll jag gör mestadels på min fritid. Har även en båt som jag pillar på för att förhoppningsvis kunna sjösätta snart. Annars umgås jag med kompisarna.
Användarvisningsbild
av DufuS112
Tjena, Martin heter jag, 20 år blir jag i år!Bor i göteborg pluggar industriell ekonomi i varberg, blev då till att köpa en s60 för att kunna cruisa ner till plugget..(orka ta tåget ;) ) Var när jag fick problem med dörrlåset som jag sökte upp detta eminenta forum och blev medlem! :)
Användarvisningsbild
av Brainy
ketto skrev:Snart en 28 åring från Kolsva utanför Köping, bor i villa, sambo, är på forumet varje dag + många andra forum!
Jobbar som smältare på ett stålverk här på orten, kör en 10 ljusbågsugn, men just nu hemma me dottern, varit hemma sen januari pga för tidigt född son (v.23) som ligger i Västerås nu! Dottern har passerat 1 år så full fart är de!
Fritiden har man inte så mycke av tyvärr då dottern tar mycke tid medans sambon är på sjukhuset med sonen!
Annars har ja en släpvagn står i garaget som renoveras, sysslar me de på kvällarna när dottern somnat! Dock måste våran bil fixas först, trasig visco, går att köra utan visserligen, rattar en Volvo 855 AWD -97....
Kolsva hade jag ett gäng gubbar var i och jobbade i förra veckan och helgen. Ska dit på onsdag eller torsdag och kontrollera arbetet :)

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av ketto
Brainded skrev:
ketto skrev:Snart en 28 åring från Kolsva utanför Köping, bor i villa, sambo, är på forumet varje dag + många andra forum!
Jobbar som smältare på ett stålverk här på orten, kör en 10 ljusbågsugn, men just nu hemma me dottern, varit hemma sen januari pga för tidigt född son (v.23) som ligger i Västerås nu! Dottern har passerat 1 år så full fart är de!
Fritiden har man inte så mycke av tyvärr då dottern tar mycke tid medans sambon är på sjukhuset med sonen!
Annars har ja en släpvagn står i garaget som renoveras, sysslar me de på kvällarna när dottern somnat! Dock måste våran bil fixas först, trasig visco, går att köra utan visserligen, rattar en Volvo 855 AWD -97....
Kolsva hade jag ett gäng gubbar var i och jobbade i förra veckan och helgen. Ska dit på onsdag eller torsdag och kontrollera arbetet :)

mvh
Anders
jaså? Va har dom gjort för arbete här?

Jag köpt hem Mcase-säkringar för […]

Volvo 945 STARTAR EJ

Startspärren klipper väl bara soppan? S&[…]

Okej, men du har inte provat att byta katalysator?[…]

Så var det dax igen.... https://www.di.se/n[…]