Moderator: Moderatorer

joel80 skrev:A keeper!! :) Frun alltså...
wOrd :mrgreen:

Har för övrigt spolat av den för andra gången på tre dagar, satan vad de saltar i alperna, visste det sen tidigare men vänjer mig inte helt ändå 8) Men det är väl bra för då man ha mer fart i kurvorna antar jag
DaltonSleeper skrev:En full tank med 98 samt en dunk spolarvätska (resterande tre ligger i skuffen). Ett under att spolarvätskan har räckt näst intill en månad, gamla S60n hinkade litervis. Har dock inte kollat hur många liter som går i XC60n...
Jag testade sist varningen om låg spolarvätskenivå tändes. 4,3 liter gick det i.
Steffe3 skrev:Fått hem lite småprylar från julrean ^^ Detaljerna som gör det :p

Bild
Fiiint med detaljer, det är det som gör livet roligare :)

Är det eluttag bagage 12v? har ju annars till salu som ser nytt ut för 129 kr inkl frakt för jagrullare :) http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 5&t=121853
Bärgat bilen till Rejmes :evil:
Ägt den i 3 veckor, uttagen mars 2015...

Kört med diselvärmare 3-4 ggr. Nu är bilen stendöd. Gick inte ens att starta med bärgarens starthjälp totalt stendöd.
2 streck på bränslemätaren. Och kollar jag i appen så är det 40km till tom tank. :shock:
Kul att ha voc med bränslevärmare och inte kunna använda normalt....
Steffe3 skrev:Låter ju som felet ett gäng har blivit återkallade för :/
Ja men samtidigt verkar batterit slut. Pallar det inte 3-4 värmningar?
Finns det inget stoppsystem för värmaren när det gäller bränslenivå och strömstyrka?
Det skall finnas en mjukvara som ligger o kollar så det finns ström nog o startabilen
Tankat. 1,3L/mil på bensin senaste tanken. Start utan motorvärmare i mellan -20 och -30 och korta sträckor gör sitt. :(
  • 1
  • 495
  • 496
  • 497
  • 498
  • 499
  • 1912
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden