Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av S.t.r.a.n.D
Det är bra att det engageras och startar dessa för att hjälpa andra. Men jag tycker ändå det hade varit bättre att t.ex. göra en egen Bilvård-del på detta forum t.ex. Alla dessa duktiga och kompetenta bilvårdare är ju givetvis välkommen hit och skulle ju kunna moderera i sin egen del. Vet ej om det skulle fungera. Tyvärr kommer inte det forumet bli så välbesökt från min sida då jag inte har så många frågor angående den specifika avdelningen. Men den dagen jag har frågor så kanske ni ser min signatur där.

Ta nu inte detta som något negativt från mig. Jag tycker det är bra att ni göra detta men det känns lite för specificerat för att kunna bli något stort, tyvärr. Hoppas jag har fel. :wink:
Användarvisningsbild
av Funk
sssljo skrev:Ser inte behovet, ordentlig kunskap finns redan i detta forum. Ställ bara rätt fråga, ordentligt formulerad så skall du få svar.
Om man bara ser ett forum som en plats man frågar och får svar så kanske detta fungerar lika bra. Men om man gillar att läsa och diskutera andras frågor, inställningar och lösningar inom rekond och bilvård så är redan bilvårdsforum många gånger mer aktivt än denna avdelningen på jagrullar.se... Vilket är precis som det skall vara, med tanke på att huvudinriktningarna olika för forumen.

/Thomas
Användarvisningsbild
av Funk
Steffe3 skrev:DNS som har gått ut/inte är uppdaterad kanske? Passar ju in med årsskiftet ungefär låter det som.
Enligt ägarna så är det precis det som spökar, det jobbas på att lösa det efter alla helger..

/Thomas
Användarvisningsbild
av sura56
Nu funkar det

Vill göra en rättelse!!! Det var en blan[…]

Däck till Volvo 245 GLT

Fälgar och däck passar utan problem, got[…]

Styrledsverktyg

Hej! Jag ska byta den inre styrleden på en[…]

En kinabil som borde tagits in hit kan man ju tyck[…]