Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
joel80 skrev: Sen lyckades jag beställa fel till fram, så där måste jag vänta ännu längre. :(

Hm.. funderar på om dom här passar.. Bör väl inte vara skillnad i skruvhål eller så på en D5 TE -16? https://www.skruvat.se/Stankskydd-P484100.aspx
Det gör dom nog. Men de ser lite små ut. Bygger inte mycket neråt.
Användarvisningsbild
av joel80
Det verkar inte finnas mycket större till V60.. Det som sitter där nu är ännu mindre. Gissar att dom är rädda för vindmotståndet..hm...
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Jag hade dom du länkat till på min V60 T6 R-design när jag körde en sån. Det gjorde mer nytta än man kan tro!

På V40in köpte jag till stänkskydd fram men dom är så små att det knappt går att se att jag har det om man inte lägger sig på knä :x :lol:

Bild
Användarvisningsbild
av joel80
Tja.. var lite litet... men allt är väl bättre än att man blästrar den lackade ytan där bakom helt utan skydd... :)
Användarvisningsbild
av Micce1980
Hehe smart med tång där :wink: Körde själv med polygrip där, gick hur bra som helst. +1 på stänkskydd i alla fall
Användarvisningsbild
av joel80
Oj! Det får du berätta med om när du vet nått! Vad sjutton gäller det?! Jag vill också ha uppgraderingar! ;)
Vilket datum hämtade du ut din? Jag fick ju min den 25:e nov..
Användarvisningsbild
av joel80
Mailade transportstyrelsen och frågade om väntetiden på supermiljöbilspremien och fick till svar att den betalats ut till leasingbolaget redan den 22:a dec! Det var snabbt jobbat! Hämtade ju som bekant ut bilen den 25:e nov. Bra att det sköts till extra pengar så det inte behövde nallas på nästa års budget. :)

Nästa leasingfaktura bör minska med ca 1100kr! Då blir det inte mycket dyrare än för tidigare V70:in.
Användarvisningsbild
av joel80
Fixat lastgaller i den nu... i och med att golvet ju är höjt 6-7cm p.g.a batteri och elmotor händer det ju säkert att man packar lite på höjden, och då kändes det vettigt med ett galler. :)

Bild

Bild

Bild
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 32

Nu bränslepriserna har sjunkit så har m[…]

Är det någon som vet vilken BT version […]