Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

SubMarine skrev:Antagligen så att slippa få in bilar till verkstaden där ägaren undrar varför mätaren ligger lite över eller lite under kl3 trots att allt är normalt.

Men pendlar lite under/över(spec. under, iom 20Hz arbetsområde där) gör den ju iaf, så den teorin köper jag inte riktigt. :|
Om det var tanken så hade dom kunnat löst det på bättre sätt, t ex 60-40hz = 0->kl3, 40->30Hz = fortfarande kl3(låt säga att 35Hz är exakt kl3), 30->10Hz = kl3->max. Det skulle förhindra majoriteten av 'vandringen' upp/ner(bättre än det gör nu iaf!), och samtidigt behålla hyffsad precision i det övre registret(istället för näst intill noll precision).
Får ej plana toppen på vitblockare.... Tycker mig läsa i var och varannan annons där packningen är bytt att de planat toppen. Mekonomen som varit framme igen :lol: ??
Nexus skrev:Får ej plana toppen på vitblockare.... Tycker mig läsa i var och varannan annons där packningen är bytt att de planat toppen. Mekonomen som varit framme igen :lol: ??

Min sarcasmometer verkar vara ur funktion idag, så vet itne om du är allvarlig eller ej... Vad folk gör och vad som egentligen ska göras(eller inte göras) brukar vara 2 helt skiljda saker :roll:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
God jul på er alla :)

Så här har jag firat min jul vart ute i garaget heladagen och det blev lite målat på dom nya skivorna till bilen :) Bild
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Inga lackade anläggningsytor, bra där :-)-) Det är ju annars något som tamef-n var och varannan svenson gör :???:

Måste dra mig själv i skägget och prioritera inköp av bakbromsar jag också... (PO)
Inte för att det är något fel på bromsförmågan, men skivorna börjar bli lite väl rostiga(går knappt att bromsa bort längre :( ), och beläggen skulle behöva bytas :P
Det ska väl inte vara något problem med att skifta fälgar mellan en V70N som har 49ET mot min som har 43ET? Dock är ju V70N fälgar 15 tum ALU och mina är 16 tum plåt.
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 252

Vilken grad på slipduk rekommenderar du? […]

Högt motorljud

Har en helt ny T6 laddhybrid och upplever att mo[…]

Jag kikar på att eventuellt köpa en beg[…]

Dags att byta fästet men blir fundersam att s[…]