Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Ja, det verkar inte rimligt. Men jag har fått det förklarat av supporten vid två olika tillfällen.. vet inte vad jag ska tro.
Användarvisningsbild
av Perra83
Mobilen och bilen hör inte ihop :evil:

Har vi alla helt plötsligt fel på våra smarta mobiler? Skulle inte tro det. Bra försök Volvo. Bjud oss på ytterligare ett år med VOC.
Nu fick jag upp adresser.
Även på tidigare dagar där det varit tomt.
Märkte även att den var extra noggrann på min hemma adress, men det kanske var ren slump?
Användarvisningsbild
av joel80
Ja nu verkar det ha hänt nått.. Ungefär hälften av mina resor har fått adresser.. Vissa resor har fått den ena.
Kanske håller på att "köras igenom" så resten också kommer. :)
av Kluster
joel80 skrev:Ja nu verkar det ha hänt nått.. Ungefär hälften av mina resor har fått adresser.. Vissa resor har fått den ena.
Kanske håller på att "köras igenom" så resten också kommer. :)
Samma sak här, hälften av resorna har fått adresser, övriga tomt.

Appversion 3.2.0 via iPhone 5S (iOS 9.2 (13C75))

Att svaret du fick skulle bero på telefonen är ju bara bullskit. Appen är ju bara ett skal som visar infon från servern på ett annorlunda sätt. Att de inte har koll på sån här teknisk info på Volvos support är skrämmande (S)
Användarvisningsbild
av ThomasT
Sedan i fredags har jag saknat adresser i min körjournal... snacka om instabil app...

Amatörmässigt! :x

.
Användarvisningsbild
av joel80
Mmmm.. Verkar vara för typ alla.den 28:e på förmiddagen funkade det.. Resorna jag gjort efter det är tomma.. Men datat finns där.. Man ser rätt sträcka på kartan.

Sist så kom adresserna i efterhand nät dom fixat problemet.

När det gäller rost: -Borsta bort med st[…]

LED - bländande halvljus

Vid det här laget kan jag direkt se om det &[…]

@lennarte , Precis, det är 3500 kg på […]

Du kan köpa satsen själv, hårdvara[…]