Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Kikade i prislistan för MY16 och jämförde sedan mot priserna mot det som stod i "bygg din volvo" http://assets.volvocars.com/se/~/media/ ... f?la=sv-se
Är det någon som sett en ÅF som haft samma priser som på bygg-sidan? Tycker alla verkar lägga på någon procent.Både på bilarna och optionerna.
Tillslut skrev:Subwoofer som tillval verkar saknas, Intellisafe PRO är uppdelad i Intellisafe Surround + massa småval samt Apple Carplay är numera ett tillval. Ingår Carplay i MY16?
I mitt köp var Carplay och tonade rutor gratis
Tillslut skrev:Subwoofer som tillval verkar saknas, Intellisafe PRO är uppdelad i Intellisafe Surround + massa småval samt Apple Carplay är numera ett tillval. Ingår Carplay i MY16?
Verkar som intellisafe assist är standard från momentum numera.
Och carplay ingår i inscription och rdesign.
I my16 var båda tillval.
Når blir disse prisene gjeldende? Fra 1.1.2016?

Hva skjer med prisen på biler bestillt i 2015 med med levering i 2016? Skal man betale for avtalt 2015 pris eller gjeldende priser ved uttak i 2016?
NorskDrive skrev:Når blir disse prisene gjeldende? Fra 1.1.2016?

Hva skjer med prisen på biler bestillt i 2015 med med levering i 2016? Skal man betale for avtalt 2015 pris eller gjeldende priser ved uttak i 2016?
Du betalar alltid det pris som står på avtalet. Handlaren kan ju givetvis inte komma och ändra priset efter att ni har skrivit på avtalet.

När jag laddar ner får jag hela nä[…]

Hej! Hur får man varvräknaren att funk[…]

Intressant berätta mer... kunde du smö[…]

Det går, men det ända "rätta&[…]