Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av ville
Har funderat på biltemas fälgar, vad jag läst så duger dom för det priset. Funderar på 15" för 499kr/st. Men undrar om dom passar till en 93:a? det är ju 4bult på min, verkar inte som att det finns det hos biltema.
Någon som vet?
Användarvisningsbild
av Carina
dom på biltema kan du nog få som 4 bult
Har en likadan nämligen, men hörde mej även för på HCJ...där hänger ju bara 5 bults....och dom gick att få i 4 bult.

Om jag inte är helt ute och flyger uppochner kan du "konvertera" så du får 5 bult. Valet på fälgar växer en del då :-D
15 tum har du väl nu på bilen??
Ska du ändå köpa nya....köp en eller 2 tum större då.....kostar några kronor till, men som sagt..fälgarna gör halva bilen :lol:
av ville
Carina skrev:dom på biltema kan du nog få som 4 bult
Har en likadan nämligen, men hörde mej även för på HCJ...där hänger ju bara 5 bults....och dom gick att få i 4 bult.

Om jag inte är helt ute och flyger uppochner kan du "konvertera" så du får 5 bult. Valet på fälgar växer en del då :-D
15 tum har du väl nu på bilen??
Ska du ändå köpa nya....köp en eller 2 tum större då.....kostar några kronor till, men som sagt..fälgarna gör halva bilen :lol:

De enda fälgarna jag fick va de gamla plåtisarna, och dom är rostiga och fula, med fula lock på. Har inte riktigt råd att lägga ner så mycket pengar och har nästan nya 185/65 R15 Mischelin sommardäck på. Vill bara köpa nått så de ser OK ut iaf. Bilen är ändå ett gammalt lik =)

Classic som Volvo erbjuder för 2995:- &aum[…]

Tyvärr hittar jag ingen svensk sida som s&aum[…]

Tysta sommardäck V90

Så du rekommenderar ett däck för […]

Smart energifördelning hybrid

Dom har inte riktigt lyckats med den funktionen ha[…]