Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av waspman
Då var det dax för ett nytt klipp, dock kanppt hänt något. En fasan sprang över vägen och en dum omkörning. Det blir två filer längre fram...
[youtube]o-Mcgo8D5sM[/youtube]

Användarvisningsbild
av Micce1980
waspman: Mja fasanen var något nytt i en dashcam film :wink: Skönt att omköraren hade vett att hålla ut och inte gå in för tidigt iaf.

Samma för mig nu för tiden, händer inte så mycket kul. Det beror främst på att jag börjat ta en annan väg till jobbet, det har helt enkelt byggts för många fartgupp genom city tyvärr. Nya vägen är längre men det tar samma tid och drar mindre soppa. :wink:
Användarvisningsbild
av joel80
Jag håller på med en ny film jag.. Har massor med klipp som blivit liggande då jag inte haft tid att sätta ihop nått p.g.a jobb.. Men i veckan ska jag hinna få upp en ny. :) (måste ju fira 3000 prenumeranter!! Haha.. Sick!)
Användarvisningsbild
av vetten
Körde genom ett samhälle som heter Harbo i går kväll och där hade dom inte sparat på marschaller, måste varit flera tusen.
Datumet på kameran är tyvärr en månad efter :roll:

av waspman
Kan man tänka sig, dax för ny film. En som inte vet vad omkörning förbjuden betyder, samt lite träd på vägen och några olyckor.

[youtube]Df8lz33ZdKM[/youtube]

Användarvisningsbild
av Micce1980
waspman: Oj då, den röda Audin missade visst ett träd, eller ja träffade med....
av waspman
Micce1980 skrev:waspman: Oj då, den röda Audin missade visst ett träd, eller ja träffade med....
Man kan ju tro att hen inte var särskilt nöjd med att ha kört över trädet...
av Lagge
Har märkt av att min dashcam drar igång när jag startar parkeringsvärmaren, finns det någon risk att batteriet kan laddas ut utav detta? brukar använda den två gånger om dan i sisådär 20-30 min. sen kör jag minst 1 mil hem om inget annat inträffar. känns rent spontant att den skall dra så pass lite att det inte skall kännas men man vet ju inte!
Användarvisningsbild
av joel80
Nej det finns ingen risk för det.. den drar väldigt mycket mindre än vad värmaren själv drar. :)
Tycker det är lite märkligt att den drar igång 12v-uttagen när den kör värmaren.
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 66
V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]

AC & kylfläkt

Det har jag inte ens reflekterat över, tä[…]

Tackar för tipsen! Det blidde en iCarsoft CR[…]