Moderator: Moderatorer
Stigrolf skrev:Jag har precis samma problem. Här uppe (Boden) där de kan vara kallt mitt vad det är så är ju bilen oftast kopplad till väggen.Du kan ställa in att den frågar dig varje gång du stänger av bilen om du vill ha reducerat eller inte :)
Jag vaknade av att bilen larmade och har så gjort flera nätter.
Det lustiga av allt är att den på 4 vintrar inte gjort detta en enda gång och då använder vi samma värmare och stativ och värmaren står på samma ställe.
Jag tror att det är något som blivit efter nån uppdatering.
Måste man klicka in knappen för reducerat läge? Finns det inte något som volvo kan justera?
Man blir du tokig på detta för man kommer ju inte ihåg att klicka in knappen där och så tutar det.
svergie2 skrev:Stigrolf skrev:Jag har precis samma problem. Här uppe (Boden) där de kan vara kallt mitt vad det är så är ju bilen oftast kopplad till väggen.Du kan ställa in att den frågar dig varje gång du stänger av bilen om du vill ha reducerat eller inte :)
Det lustiga av allt är att den på 4 vintrar inte gjort detta en enda gång och då använder vi samma värmare och stativ och värmaren står på samma ställe.
Måste man klicka in knappen för reducerat läge? Finns det inte något som volvo kan justera?
Man blir du tokig på detta för man kommer ju inte ihåg att klicka in knappen där och så tutar det.
Stigrolf skrev:Står i den där boken man får med bilen.svergie2 skrev:Stigrolf skrev:Jag har precis samma problem. Här uppe (Boden) där de kan vara kallt mitt vad det är så är ju bilen oftast kopplad till väggen.Du kan ställa in att den frågar dig varje gång du stänger av bilen om du vill ha reducerat eller inte :)
Vart gör man det?
Pratade precis med Finnvedens (Volvo). Dom sa att […]