Moderator: Moderatorer
Role skrev:Hej jag har gjort service på Volvo var inte nöjd. Därför gör jag jobbet skälv tänkte få lite hjälp här MVH : R:BAbsolut och det förstår jag!
Role skrev:Hej kallar du det visaren där pinnen sitter :?: .Men sen är där ett sexkanthål till vad är de till för ?. vänster sida sitter pinnen mitten gaffelhål och höger sida sexkanthål. Tack på förhandSexkant hålet är den du justerar upp visaren på. Visaren är den som pinnen sitter fast med. Och den ska peka upp i gluggen.
Role skrev:Hej jag skall besiktiga bilen i november. Där efter 18000 mil service och lite bilder :DHej? Besiktiga bilen november utan problem :D Inledde där efter byte av Vattenpump, diverse spanare o kamaxelrem, AC-Rem, Generatorrem, oljefilter samt olja o luftfilter.
valln skrev:Givetvis får du göra precis hur du vill, men du har en jättefin motor och ganska ny och dyr bil och sätter dit piratdelar...Av förpackningen framgår det att tillverkaren är Gates, vilket är ett välrenommerat fabrikat. Var tror du Volvo får sina perifera delar ifrån? Inte tror du väl att Volvo tillverkar dem själv? I själva verket är det häpnadsväckande lite som tillverkas i en bilfabrikants regi, i många fall (läs modeller) inte ens motorer.
Hur tänkte du där eller är det så att du vet exakt vilket fabrikat som är originalkvalité och har köpt delarna billagare, i så fall ber jag om ursäkt.
Yaniz skrev:Hej kompis ordnade delarna under halva priset. är jätte nöjd med delarna. Förutom spännaren till kamremmen som gick sönder vid montering blev en här i stället. Auto experten Spännrulle ART NR:49-56536.valln skrev:Givetvis får du göra precis hur du vill, men du har en jättefin motor och ganska ny och dyr bil och sätter dit piratdelar...Av förpackningen framgår det att tillverkaren är Gates, vilket är ett välrenommerat fabrikat. Var tror du Volvo får sina perifera delar ifrån? Inte tror du väl att Volvo tillverkar dem själv? I själva verket är det häpnadsväckande lite som tillverkas i en bilfabrikants regi, i många fall (läs modeller) inte ens motorer.
Hur tänkte du där eller är det så att du vet exakt vilket fabrikat som är originalkvalité och har köpt delarna billagare, i så fall ber jag om ursäkt.
Hur långt kommer man med en hybrid som har f[…]