Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Statsminister
Vad tror ni, kommer vi som har Sensus connect i våra bilar få se några spännande uppdateringar framöver? Kan det vara så att vi kommer få ny funktionalitet, eller blir det på sin höjd nya kartor(Navigation) och buggfixar?
wallbeeek skrev:Ford släppte ju precis Apple Siri eyes free till deras äldre bilar med SNYC system, volvo borde iallafall släppa Spotify nu när Rdio försvinner!
Jaha, se där. Man får väl hoppas att Volvo är premium nog att faktiskt ta hand om sina befintliga kunder genom att underhålla systemet några år till. Spotify vore onekligen mycket efterlängtat!
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Statsminister skrev:Jaha, se där. Man får väl hoppas att Volvo är premium nog att faktiskt ta hand om sina befintliga kunder genom att underhålla systemet några år till.!
Premium brukar ju innebära kapitalstarka kunder som köper nytt istället för att uppgradera gammalt sunk.

Ford är ju inte all lika premium och har inte lika kapitalstarka kunder så där får man nog underhålla lite mer....

Men att inte stödja Spotify är väl ändå kanske under skamgränsen.
Användarvisningsbild
av Steffe3
Läser man runt hos Volvo så har dom ju åtminstone haft Spotify tidigare (till 2014).

Vill minnas att jag läst nånstans att det togs bort på grund av prestandan eller så dock.
Användarvisningsbild
av leiwi
Steffe3 skrev:Läser man runt hos Volvo så har dom ju åtminstone haft Spotify tidigare (till 2014).

Vill minnas att jag läst nånstans att det togs bort på grund av prestandan eller så dock.
Ja men det är till Sensus Connected touch som är ett tillbehörssystem där bla Spotify finns och som kan monteras i bilar fram till 2014 ( med några undantag)
Det är lätt att blanda i hop Sensus connected touch med Sensus Connect men som sagt två helt olika system :D :D
av Droopy
Jag betvivlar att volvo lägge rmer krut på Sensus connect som i mina ögon redan är föråldrat och extremt seeeeeeegt.

Man får ju verkligen hoppas att de lyckas bättre i S/V/XC90

Enligt skf 75Nm och ytterligare 45°

Icke! Var nog en kopia ;-)

Ja allt i bilen är ju 12V så de ska ju […]

Restaurering av ratt

Köpte den med 9000 mil på mätaren […]