Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av V60D5AWDPolestar
tycker mej ha sett att Volvo gör reklam för "nya" D67Twin Engine. Vad är nytt?
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Det är väl D5 Twin Engine man gör reklam för. En svagare D6 helt enkelt.
Nytt namn, inget nytt under solen (tyvärr)
Användarvisningsbild
av EjS
Volvo ska byta marketingpersonal. Fattar inte att ge rätt namn. Däremot kan ni få leverans direkt till bilen från Postnord.

Vad fan håller de på med?
av V60D5AWDPolestar
W.A.P.E. skrev:Det är väl D5 Twin Engine man gör reklam för. En svagare D6 helt enkelt.
AHA, fattar, trodde att dom kanske hade tryckt I en VEA-spis. tack för svaret :-)-)
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
V60D5AWDPolestar skrev:
W.A.P.E. skrev:Det är väl D5 Twin Engine man gör reklam för. En svagare D6 helt enkelt.
AHA, fattar, trodde att dom kanske hade tryckt I en VEA-spis. tack för svaret :-)-)
Precis, det trodde jag med för ett kort ögonblick. Plattformen hade ju mått mycket väl av den uppgraderingen och säkert fått fina siffror. Men nu finns ju Passat hybrid...
Användarvisningsbild
av Zanders
W.A.P.E. skrev:
V60D5AWDPolestar skrev:
Precis, det trodde jag med för ett kort ögonblick. Plattformen hade ju mått mycket väl av den uppgraderingen och säkert fått fina siffror. Men nu finns ju Passat hybrid...
Jag hade inte velat åka runt med en 1.4l bensinare på 150hk när elen är slut..
av mikebike
Zanders skrev:Jag hade inte velat åka runt med en 1.4l bensinare på 150hk när elen är slut..
Hellre det än diesel.
av Hertsh
EjS skrev:Volvo ska byta marketingpersonal. Fattar inte att ge rätt namn. Däremot kan ni få leverans direkt till bilen från Postnord.

Vad fan håller de på med?
Det har de nyss gjort. Nya chefen för försäljning och marknad började för en månad sedan.

Förstår att ditt inlägg var syrligt och inte bokstavligt men du var ändå något på spåret. Bild

@Thewiruz , Själv inget mer av vad jag sett […]

Inte än, bilen står 30 mil bort och tan[…]

Köpråd V60 Recarge

När jag köpte min xc60 begärde jag […]

Det varierar med årsmodeller och när […]