Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

White skrev:Ja jävlar vad med kablar det är! :-O)

Uj, är inte 0,8 bar i högsta laget? :???:
Ja det är en del kablar men speciellt trångt tycker jag inte att det är.
Jo 0,8 är lite väl högt för att vara original.
Lucif3r skrev:0.8 är vad T5or laddar orginal... LTT/2.5T/2.4T ska ladda typ 0.3, och typ 0.7 med chip. Men jag tror inte Day har något chip i sin? Eller? Isf så ja, 0.8 är tämligen katastrofalt utan ett chip som justerar bränslet osv.
Den är original rakt igenom detta fenomen började efter att jag bytte grenröspackningarna och hade jag satt någon slang fel till magnetventilen så borde det ju nästan vara konstant och inte hända någon enstaka gång.
Ja då var allt monterat tyvärr så var det ingen bra passform på mätarhållaren från jula :cry: förstod nästan det när det var universal och jag gav bara 60kr för den så. Får försöka hitta en som är modellanpassad för det finns väl har inte kollat ännu :mrgreen:

Bild

Bild

Ska ta och snygga till här bland alla kablar ska även montera på en säkring.

Bild

Har inte hunnit att byta magnetventil än men ska försöka att göra det sen det går fort att byta den ju. Även idag upplevdes samma fenomen den laddar 0,8 och sen drar den snabbt ner och börjar att pendla mellan 0,3-0,5bar ?:-/ har ju inga felkoder på det dom enda som finns är klagandet på bägge sonderna vet inte om det har någon betydelse.
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 252

Om det var min bil hade jag bytt batteri. Det bruk[…]

@Micce1980, stämmer väl troligtvis. Vi &[…]

Hård Bromspedal

Hej allesammans, Jag har ett skumt problem med min[…]

Hubbes2010, härlig och tacksam färg at[…]