Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Sillastryparen
AndreasThn skrev:
Sillastryparen skrev: Tackar och bugar! Jo, har hittat den knappen för radion, som stänger av ljudet på radion men inget annat...

Hälsningar!
Kommer jag ihåg det rätt så är ett kort tryck mute och ett lite längre avstängning.
Tack Andreas! Funkar perfekt! :D
Försäljaren ringde idag för att kolla att allting var som det skulle - och visst var det så! :lol: Skulle gärna slänga med en bild på underverket, men "Img" förutsätter tydligen att man har bilden på http://. Hur ladder man in en bild från egna bilder på hårddsiken? Är gammal gubbe, så ge mig ett tips!)
Användarvisningsbild
av palmqvist
Om du tex använder forumbilder.se o laddar upp din bild där så får du ett par länkförslag klipp ut länk "Hotlink för forum (alt. 1)" klistra bara in den utan nått annat
av Sillastryparen
palmqvist skrev:Om du tex använder forumbilder.se o laddar upp din bild där så får du ett par länkförslag klipp ut länk "Hotlink för forum (alt. 1)" klistra bara in den utan nått annat

Palmqvist - testar! :-)

Bild

Funkade! Tackar! :lol:
Användarvisningsbild
av palmqvist
Gött
av Ike
Tack för svaren!

Blev upplyst av min säljare igår att start- och stoppfunktionen ska slå av lite innan bilen stannar, detta för att man ska kunna glida sista biten till fullständigt stopp och på så vis spara lite extra soppa. Sen kanske jag hellre hade sett att den stoppade motorn när jag står helt still men jag får väl stänga av funktionen helt enkelt..
Användarvisningsbild
av svergie2
palmqvist skrev:Om du tex använder forumbilder.se o laddar upp din bild där så får du ett par länkförslag klipp ut länk "Hotlink för forum (alt. 1)" klistra bara in den utan nått annat
Sillastryparen skrev:

Palmqvist - testar! :-)

Bild

Funkade! Tackar! Bild
Snälla, använd inte forumbilder, bilderna blir så fruktansvärt små. Postimg.org är mycket bättre. Fin bil! :)
Användarvisningsbild
av palmqvist
Beror på hur man gör ;)
Bild
av Thomas1987
Nu har jag fått svar från säljaren angående min bil och den kommer bli stående där i lite drygt två veckor pga dåligt med tider i verkstaden och många leveranser som ska göras före.
Känns som lite för länge att behöva vänta över 2 veckor efter att bilen kommit till handlaren eller vad tycker ni andra? Tiden går ännu saktare nu när man vet att den står där..
Användarvisningsbild
av joel80
Min väntan är över..
Bild
Användarvisningsbild
av palmqvist
Gött snygg bil
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89