- tis 29 sep 2015, 15:33
Såklart att andra bilar också går sönder. Har man otur kanske man får ett måndagsexemplar av en annan bra modell vem vet, men man kan åtminstonde försöka minimera risken med att köpa en classic modell eller försöka titta på en bil som inte har jättebekymmer, bilar är alltid en chansning.
Lövet skrev:Alla begagnade bilar frö 150 tusen har potentiella reparationer. Det är bara naivt att tro annorlunda. Min V60 började tanken läcka på, båda oken bak krävdes byte vid 13000 mil osv.Visst är det så. Jag provade en 08-09 v50 momentum för ett tag sedan och jag tyckte den bilen var hästlängder ifrån min förra bil som var en s60 2.5T momentum -08 som jag ångrar att jag sålde. Testade även en v50 r-design -11 där var det helt okej kvalite och kunde känna igen mig lite iaf.
Såklart att andra bilar också går sönder. Har man otur kanske man får ett måndagsexemplar av en annan bra modell vem vet, men man kan åtminstonde försöka minimera risken med att köpa en classic modell eller försöka titta på en bil som inte har jättebekymmer, bilar är alltid en chansning.