Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Berra1969
Tjenare!

Ha chansen att köpa en fin Volvo XC70 D5 AWD från 2013 av en seriös bilhandlare. Växellådan är automatisk och bilen har dragkrok.

Jag bor numera ute på landet. Sista biten är en gropig grusväg. Har sambo, 2 barn och en hund. Kör 4 mil varje dag till jobbet. Drar ibland släpkärra på max 750 kg. Gillar även att vara ute i skog och natur. Sportfiskare mycket i form av flugfiske.
Tycker XC70 låter som en utmärkt bil till dig
Berra1969 skrev:Tjenare!

Ha chansen att köpa en fin Volvo XC70 D5 AWD från 2013 av en seriös bilhandlare. Växellådan är automatisk och bilen har dragkrok.

Jag bor numera ute på landet. Sista biten är en gropig grusväg. Har sambo, 2 barn och en hund. Kör 4 mil varje dag till jobbet. Drar ibland släpkärra på max 750 kg. Gillar även att vara ute i skog och natur. Sportfiskare mycket i form av flugfiske.
Du låter ju som hämtad ur en reklamfilm för XC70 :D
av mattish
Berra1969 skrev:Tjenare!

Vad ska du betala för den ?
De brukar kunna vara överprisade i förhållande till nypris så det är medveten om det.

Intressant att det gick att skruva upp miltalet, 1[…]

Mäta spolarvätska fryspunkt

Man kan använda exempelvis en sådan h&a[…]

Styrservo V70 2010

Tack för svar. Det kan vara värt att tit[…]

Alla 3 delarna sitter i eller på denna stol[…]