Hertsh skrev:Jag har nu ringt service på Upplands Motor igen och eftersom åtgärden att ställa in fläkten nedåt inte hjälpte kommer de ta in bilen på garanti nästa vecka (torsdag) för felsökning och åtgärd. Återkommer efter det med feedback. Får se om de kan göra något åt det hela. De sa i alla fall över telefon rakt ut "så ska du inte behöva ha det. Man ska inte behöva ställa in bilen på reducerad larmnivå".
Lämnade in bilen på Upplands Motor i Torsdags och hämtade den igår Fredag. Det fanns felkod på främre MMS givaren (fråga mig inte vad det står för) vilken mäter luftmassa. De bytte den på garanti och de två gånger jag kört motorvärmaren har larmet inte gått igång. Verkar lovande.
Dock har klåparen till servicetekniker skrapat min inredning när han tagit loss eller satt tillbaks mittkonsolen så jag måste tillbaka med bilen och kräva att de byter ut ramen runt kopphållarna som nu är skadad.
Dessutom hade han inte vett att ställa tillbaka stol och speglar där de var när jag lämnade in bilen. Så enkelt men så sällan det görs. Riktig servicekänsla efterfrågas!