Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ThunderAce
riktigt märkligt, den här strålkastaren skulle jag vilja sätta tänderna i, mycket intressant.
så här står det i VIDA på XC90 2006, kan vara olika verktyg som används men det finns inte mycket
mer inställning än så
Bilagor
3.jpg
3.jpg (66.22 KiB) Visad 256 gånger
av Elander
Problemet löst!! Tog bort xenonlampan o satte dit halogen o det lyste perfekt. Tjurade till och satte tillbaka xenonlampan o då var det perfekt. Har säkert haft den lampan 10ggr o kollat om den setat rätt o det har den. Slitsamma nu lyser allt som det ska. :lol:
Användarvisningsbild
av Dogfight
Elander skrev:Problemet löst!! Tog bort xenonlampan o satte dit halogen o det lyste perfekt. Tjurade till och satte tillbaka xenonlampan o då var det perfekt. Har säkert haft den lampan 10ggr o kollat om den setat rätt o det har den. Slitsamma nu lyser allt som det ska. :lol:
Så jag hade inte fel iallafall ;-) Råkar ut för sånt här några gånger i veckan på våra bussar som har H7 i både hel o halvljus. Sätter man den fel lyser den antingen rakt upp eller som för dig rakt ner. Glömde fråga dig om du konverterat helljusen då hade jag bett dig att lysa med en ficklampa framifrån o jämföra höger o vänster helljus genom klarglaset. Hoppas du blivit nöjd nu o kör försiktigt mellan rådjur o älg på landsvägarna ;-)
Dogfight

Womens From Your Town - No Verify - Anonymous Adul[…]

Holy Moses. Tvättar varje dag j Har +100 par[…]

Trasig ABS givare, men var?

Vad är det för läsare du anvä[…]

Har haft det riktigt kallt ute som lägst -35 […]