- fre 13 nov 2015, 20:22
Höll på att bli påkörd av en totalt nedsläckt Subaru (inte ens p-ljus) som inte uppmärksammade mig när jag gick över övergångsstället...
Moderator: Moderatorer
svergie2 skrev:Höll på att bli påkörd av en totalt nedsläckt Subaru (inte ens p-ljus) som inte uppmärksammade mig när jag gick över övergångsstället...Jag har också noterat ett flertal fullständigt mörklagda Subaru. Hur är det ens möjligt?
joel80 skrev:Dimmigt och skitväder idag... Hälften av lampnötterna har nedsläckta bilar och hälften kör omkring och bländar med både dimljus och halvljus samtidigt.. Och gärna ett dimvakljus igång trots tät trafik också... Suck..exakt, finns inget mellanting, blir så förbannad på alla idioter med dimlyse och halvlyse igång samtidigt eller inget lyse alls bak :-(O)
joel80 skrev:Dimmigt och skitväder idag... Hälften av lampnötterna har nedsläckta bilar och hälften kör omkring och bländar med både dimljus och halvljus samtidigt.. Och gärna ett dimvakljus igång trots tät trafik också... Suck..Jag har nog ärligt talat aldrig bländats av ett korrekt inställt dimframljus. Hur gör du för att lyckas med det?
llesrof skrev:Jag har nog ärligt talat aldrig bländats av ett korrekt inställt dimframljus. Hur gör du för att lyckas med det?
sthlm skrev:Hur kan det vara så många bilar som kör runt med ljus som pekar i alla riktningar utom där ljuset skall vara?
Alla bilar med undantag för nya skall besiktigas varje år.
Det låter inte längre när man m&ou[…]
Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag int[…]