Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Wahla11
AndreasThn skrev:Va snyggt Wahla11, rätt fälgar med =)
Din var inte dum heller AndreasThn!

19" och sportchassie var typ det 1a jag valde i konfiguratorn, sportchassie är nästan ett måste på dessa bilar i mina ögon :)
Användarvisningsbild
av AndreasThn
Wahla11 skrev:

19" och sportchassie var typ det 1a jag valde i konfiguratorn, sportchassie är nästan ett måste på dessa bilar i mina ögon :)
Tack samma här 8)
Väldigt
Användarvisningsbild
av AndreasThn
Wahla11 skrev:

Tack samma här 8)
Väldigt glad att jag valde att gå upp till 18"s vinterhjul :)
Användarvisningsbild
av palmqvist
De fälgarna påminner om mina sommarhjul som jag inte får se förrän till våren igen :(

Snygg bil BTW du får be handlarn ta hand om ogräset du fick med på bilderna ser ju ut som de parkerat i skogen
Användarvisningsbild
av AndreasThn
palmqvist skrev:De fälgarna påminner om mina sommarhjul som jag inte får se förrän till våren igen :(

Snygg bil BTW du får be handlarn ta hand om ogräset du fick med på bilderna ser ju ut som de parkerat i skogen
Ja så är det tyvärr men du har sett den bil med sommarhjul, jag fick min levererad med vinterhjul så får inte se de alls förän till våren :shock:
Användarvisningsbild
av palmqvist
Tycker riktigt synd om dig
Användarvisningsbild
av kez_style
Wahla11 skrev:Bilen kom till handlarn igår :) Var ju bara tvungen att svänga förbi och slå ett getöga på den! Magkänslan påminner starkt om "tipptapp-tipptapp-tippetipptapp" för ca30år sedan....
Bild
Bild
Bild

Leveransen bokad till nästa fredag, fredagen den 13e....kl.13.00....Bakspoiler, stänkskydd, drag o lite annat skall ju monteras.
E d i lilla Edet detta? Härligt men en som oxå valde passions röd
av Wahla11
kez_style skrev:
Wahla11 skrev:Bilen kom till handlarn igår :) Var ju bara tvungen att svänga förbi och slå ett getöga på den! Magkänslan påminner starkt om "tipptapp-tipptapp-tippetipptapp" för ca30år sedan....
Bild
Bild
Bild

Leveransen bokad till nästa fredag, fredagen den 13e....kl.13.00....Bakspoiler, stänkskydd, drag o lite annat skall ju monteras.
E d i lilla Edet detta? Härligt men en som oxå valde passions röd
Nopp, Rejmes i linköping.

Passions röd är så rackarns snygg i mina ögon, bra val!
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 116

Tror jag hittade uttaget du snackade om. Det ger 1[…]

Motoroljenivå

Jag bytte oljestickan på en V60AWD D4 fö[…]

Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]