Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Dragningen av tändkablarna är så fula på 8v rödblockare :/ Det var någon som verkligen retade mig på gamla 945an... Spelade ingen roll hur mycket man putsade under huven, dom där jäkla tändkablarna stack ut och förstörde helhetsintrycket lika mycket för det :P Dom är ju inte direkt vackra på 5orna heller, men dom är ju iaf lite mer dolda iom. tändstiftkåpan.

Blev ju iaf lite bättre med fräsha kablar :)

Vad är det för rund metall"skiva" som ligger ovanpå insuget? Ser nästan ut som en gasrulle, men den sitter ju inte där?
Användarvisningsbild
av White
DayDreamer skrev:Se där nu blev det ju ännu bättre :-)-)
Det blev inte så dumt nej! :-)-)

Lucif3r skrev:Dragningen av tändkablarna är så fula på 8v rödblockare :/ Det var någon som verkligen retade mig på gamla 945an... Spelade ingen roll hur mycket man putsade under huven, dom där jäkla tändkablarna stack ut och förstörde helhetsintrycket lika mycket för det :P Dom är ju inte direkt vackra på 5orna heller, men dom är ju iaf lite mer dolda iom. tändstiftkåpan.

Blev ju iaf lite bättre med fräsha kablar :)

Vad är det för rund metall"skiva" som ligger ovanpå insuget? Ser nästan ut som en gasrulle, men den sitter ju inte där?
Jo, kablarna kunde ligga lite mer samlade längs sidan på ventilkåpan tycker jag, men så är det tyvärr inte. Tycker faktiskt att
kablarna är ganska snygga trots att dom är blåa. Den runda grejen är en tryckutjämnare för bränslet.
Användarvisningsbild
av White
Lucif3r skrev:Men föfan, ta med dig en disktrasa eller nått och torka av den där j-a ventilkåpan!! :mrgreen: :mrgreen:

Varför böt du tändkablar igen? Fel på dom gamla eller?
Haha! Jag HAR torkat ren den nu! :mrgreen:

Nej, inget fel på dom andra, minst lika bra som dessa. Men jag har alltid villat ha riktiga Magnecor kablar på denna, så nu slog jag till. :wink:
Vars köpte du de första kablarna?
Synd att det inte var grått, eller det kanske inte ens finns? Ser inte direkt ut som ett orginaltillbehör tyvärr :/

Sen... Måste du verkligen ha dom där neongula etiketterna på mätarna? :lol:
Men det är väl det gamla vanliga... "tycker det är snyggt", "vill ha det så", "ska ha kvar dom bara för att reta Lucif3r" :roll: :lol:
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 291

Att sälja en bil som är problemfri, bara[…]

Hjuksprut som "äter" på f&aum[…]

Låter som glapp eller fel i givardel, byte a[…]

Testat med injection cleaner? Kompressionsprov gjo[…]