Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Mm ok, då är det ju samma färgtemp som typ 99% av alla LED-utrustade bilar kör med(inkl. jag själv, givetvis) :roll:
Så det borde du inte fått nedslag på faktiskt. Det ska lysa vitt frammåt, rött bakåt och blinka gult. :roll:
Hade väl varit skillnad om du hade LED i ena lyktan och halogen i den andra, så det är olika ljus"färg" på varje lykta.
Hm kom att tänka på igår igen och glömde att berätta det men besiktningsmannen tyckte att stabbstagen började att bli glappa ehhh dom är nya och har gått ungefär 150mil men det är ju dock biltemas men jag har inte hört att dom skulle vara dåliga jämfört med originalen.
Ja det vart en dag på skroten och jag lyckades hitta precis det jag var ute efter nämligen en magnetventil och strömställare till extraljusen med kabelhärva har letat efter en sån ett tag och nu fan jag en äntligen :D :D tur att det finns några skrotar som fortfarande har självplock. Det kostade mig 150 kr allt som allt så det gjorde inte saken värre. Nu till frågan någon som vet om det är fördraget kablage till extraljusen på S70? Det var iaf det på den bilen som jag plockade strömställaren ifrån har inte hunnit kolla på min än men ska försöka att göra det imorgon.

Här kommer det även en bild på sakerna :)

Bild
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 252
Dragvikt 850 vs. 940?

Förstärkningssats fanns till 850. Med de[…]

B30a i en 740?

B30f var med kat från fabrik om jag minns re[…]