Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av apersson850
VolvoB20 skrev:Jag hade lagt pengarna på Polestar som gör bilen snabbare, istället för en massa hänga bilen full med en massa plaststyling som en julgran som dessutom gör bilen långsammare.
Precis som jag gjorde.
Användarvisningsbild
av Statsminister
Alexas skrev:Hörrudu statsminister, back off :D redan skrivit.

Att de kostar 5000 att eftermontera är helt sinnes.
Haha sorry, får bli budgivning då ;-)
av Alexas
Statsminister skrev:
Alexas skrev:Hörrudu statsminister, back off :D redan skrivit.

Att de kostar 5000 att eftermontera är helt sinnes.
Haha sorry, får bli budgivning då ;-)
Haha ja :D

Vparts tar 5000 för ett set. Fruktansvärt dyrt alltså. Hade de varit riktiga side steps så hade jag kunnat förstå det priset. Men två plast-lister. Hujedamig !
av prahna
Polestar får det bli senare. Som det är med stylekitet så kostar det ju 5000kr-ish i samband med bil och typ 11000kr löst...så hellre köpa polestar i efterhand.
Finns det polestar till Euro6 D4-5an? På polestar.se finns bara 2015 som väl är Euro5?
av Niclas
prahna skrev:Polestar får det bli senare. Som det är med stylekitet så kostar det ju 5000kr-ish i samband med bil och typ 11000kr löst...så hellre köpa polestar i efterhand.
Finns det polestar till Euro6 D4-5an? På polestar.se finns bara 2015 som väl är Euro5?
Det är för D5:an finns till XC70:n, på V70 går det att köpa, du får vänta till nästa modellår(eller v90).
av mattish
MartinS skrev:Det bästa med den här diskutionen är ju att den visar att man kan få bilen som man själv vill ha den, den är inte stöpt i en form. Försök personifiera en Kia.... ;)
Behövs ju inte, ser bra ut som den är.... :wink:

Bild
Användarvisningsbild
av palmqvist
Kan inte förstå vitsen med att ha lampor som täcker halva skärmarna, väldigt få av de lite dyrare märkena som har det dock en hel del asiatiska märken
av Alexas
palmqvist skrev:Kan inte förstå vitsen med att ha lampor som täcker halva skärmarna, väldigt få av de lite dyrare märkena som har det dock en hel del asiatiska märken
Snart upp till vindrutan :D
Användarvisningsbild
av EjS
prahna skrev:Slutade med att jag idag beställde stylekitet. Känns helt rätt nu!
Ju mer jag tittade på rumpen på bilen såg den tom ut och efter en lågspecad kinetic V50 utan spoiler i vitt ville jag inte att nästa bil ska se likadan ut.
Helt rätt. Har också vinge och sidescuffs. Gick i lång tid och tittade på bilen - och till slut eftermonterade jag. Det kostade +10.000 i Danmark och det även på en tjänstebil :)

Vinge ger som diskuterats bättre dimensioner på bilen från sidan.

Scuffs gör bilen mer sportig men mindre xc - det är nog det som delar mängden här. Jag tycker det är roligt.

Enda du ska vara uppmerksam på är vingen som inte lirar bra med vissa tvätthallar.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14

Ja. EXC betyder helt rätt att något &au[…]

såg nu finns 342..hmm undra vad det är

.. det finns en svart grej, typ som en dörr[…]