Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ja det är ju bara att slita bort dom tejpen jag använde var inte så bra och har börjat att släppa nu så det är inga problem med att få bort dom, ska införskaffa bättre tejp när jag monterar tillbaka dom igen.

Tror ni att dom slår ner på dom lackade stänkskydden som styling? :lol: :lol: :lol: :mrgreen:.
Inte mycket har hänt sedan sist har felsökt lite på varför motorlampan tänder sig hela tiden. Sen så har jag lagt grundfärg på extraljusen idag, ska försöka att göra dom klara imorgon. Sen blir det inkoppling av dom funderar lite på om jag ska försöka att hitta en knapp till dom så att man kan slå av dom och sätta på dom inifrån kupén. Volvo har original knappen för 400kr så först får det bli några besök på skroten :)
Ja då vart bilen besiktad och det gick inge bra.

Bild

Vet inte hur tusan jag ska få ner CO har ju bytt precis allt känns det som men ska iaf byta tändstiften får bli biltemas dom ska ju vara väldigt bra har jag hört.
Vet inte om det skiljer så mycket på platina och iridium tändstift annat än priset eller ja iridium är väl helt enkelt bättre :) får nog bli såna om inte någon har någon annan åsikt. http://www.biltema.se/sv/bildelssok/?su ... =Tändstift

Vet inte ens om dom tändstiften som sitter i nu är rätt det är ett par bosch super plus och har ett numer FR7DPP+ ?:-/
Nope luftfiltret är inte nytt om det blir nytt så blir det sportluftfilter i så fall sen så dricker den ju lite soppa men inte onormalt mycket eller vet inte riktigt vad normalt är. Men just nu ligger jag runt 8,8 vid långkörning enligt färddatorn och har varit uppe i 13,5 på stats körning och det kanske är onormalt mycket.

Sen så har jag ju även felkoder på lambdareglering har tagit upp det problemet i en annan tråd denna http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 6&t=120963
Lucif3r skrev:Missförstå mig rätt, men "skönt" att min inte är den enda x70 som är grinig med avgasvärdena :lol:
Fast du har ju iaf en ledtråd med vad som är fel, vilket är mer än vad jag har :roll:

Dom andra 2 punkterna var ju slarvigt av dig :P
Om man säger så här dom har aldrig klagat på p-ljusen på framlycktorna förut har samma dioder på p-ljus på farsans bil och dom har aldrig sagt ett ljud. Ja den med blinkersen är lite slarvigt av mig har bara inte orkat att bry mig om den (skärmblinkersen)
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 252
B230fk går dåligt & ojämnt

Yes, får kolla. Dock gick bilen sämre n[…]

Jag kommer att köra min etanol drivna 745-a t[…]

Camber vänster sida Volvo 240

Viktigast för däcken är Toe-in. Cam[…]