Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

:D :D :D

Här kommer lite bilder som på nya ögonstenen... som sagt, tyvärr på ljusa alu fälgar och inte dom mörka med sommmardäcken...
Bilagor
IMG_0199b.jpg
IMG_0199b.jpg (1.78 MiB) Visad 439 gånger
IMG_0198b.jpg
IMG_0198b.jpg (1.88 MiB) Visad 437 gånger
IMG_0195b.jpg
IMG_0195b.jpg (1.26 MiB) Visad 464 gånger
IMG_0197.jpg
IMG_0197.jpg (1.53 MiB) Visad 459 gånger
IMG_0191.jpg
IMG_0191.jpg (1.26 MiB) Visad 431 gånger
nä den e inte jättevanligt men väldigt rolig bil för pengarna... denna helgen har vart buskul... mycket åka bil har det blivit.

Förvånansvärt gott klipp i maskineriet och den 8 kuggade lådan växlar som en dröm både upp och ner. Ska bli riktigt kul när det börjar bli lite snö på vägarna :)
jorå.. korten är från i söndags i sisjön... den e levererad därifrån oxå i fredags.

Jag e väldigt nöjd med Bilia proffisgt och trevlig bemötanade och dom tröttnade inte på mig, trots att jag var lite ivrig o få min bil :) Kan verkligt rekomendera.

Jag bad om offert från Bilia Partille innan jag beställde för sisådär 10 veckor sendan men dom har inte svarat ännu. Så jag köpte två bilar till firman på sisjön istället... Jo jag vet att det e samma koncern osv men det kändes bra att inte köpa där i alla fall :twisted:
Säljavdelninen på sävedalen/Partille verkar helt bedrövliga, där skulle jag inte köpa en bil. Däremot är de bra i butiken där, och det finns bra meckar.

Säljaren jag valde att handla av i Sisjön är jag mycket nöjd med hittills, han blev dessutom billigare än tre andra konkurrenter jag begärde in pris från.
Frippan skrev:På måndag är det dags att hämta ut nya bilen, en V40 CC, min allra första Volvo. :D
Vid beställningen i augusti utlovades ca 8 veckors leveranstid och det stämde, leveransstatusen i "Min Volvo" fungerade däremot inte på hela tiden.
GRATTIS !! hoppas du blir Mins lika jättenöjd som jag är med min som sitter på bild ovanför!!!

Vad blev det för spec ?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 21
GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarna […]

Visa din semesterbil(d)