- sön 25 okt 2015, 12:48
Ingen har skrivit att problemet är löst , bara att dom efter tjat och detta forum fått ny adaptering/programvara av växellåda.
Mvh
JohanO2 skrev:Hej, bra att ni försöker hitta en lösning på problemen. Men beställer jag bilen så är den klar på 8-12 veckor och just nu känns det inte som om Volvo hinner fixa problemet med växellådan.UltrAslan skrev:Jag hade enorma problem med både motor och växellåda på de Volkswagen-tjänstebilar jag haft. Volvo är mer pålitliga just när det gäller motorer.
Hej är det flera bilmärken som använder sig av växellådan?. Största anledningen till att jag bytte bilmärke från Volkswagen till Volvo var just för att slippa motor/växellåda problem.
Känns jobbigt att många verkar ha problem utan att kunna lösa det snabbt och smidigt.
Provkörde en V60 CC AWD och den slog också till precis vid början av provkörningen men sen kände jag inte av det mera.
Mvh
Om jag vore du så skulle jag inte oroa mig för dessa problem då det har hunnit komma lösningar på problemen när du har fått bilen. Det är vi som åker in till verkstaden nu som gör slitgörat, så att ni andra ska ha en färdig lösning sen
Ingen har skrivit att problemet är löst , bara att dom efter tjat och detta forum fått ny adaptering/programvara av växellåda.
Mvh