Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

White skrev:En bättre bild på mätarna:

Bild
Riktigt snyggt, VDO is the way to go. Tänker tillbaka på GT-instrumenten jag hade i min första 240. Synd att volvo valde bort möjligheten att orginalmotera dessa i 940...
Micce1980 skrev:Dags att investera i en Volvo-penna nu då :wink:
https://www.volvomerchandise.com/list/n ... -notebooks
Det kan helt klart vara något! :-)-)

frasse4 skrev:
White skrev:En bättre bild på mätarna:

Bild
Riktigt snyggt, VDO is the way to go. Tänker tillbaka på GT-instrumenten jag hade i min första 240. Synd att volvo valde bort möjligheten att orginalmotera dessa i 940...
Tack! :D

Jo, tycker att VDO både är seriösa och riktigt stilfulla mätare. Smälter liksom bra in med andra instrumenteringen. :)

Helt klart synd att det inte finns "original" plats för extramätare i 940. :(
White skrev:Det kom ett paket i dag inehållande ett pennfack, lika fint som nytt! :D
Bild
Vad får man ge för ett sånt?
White skrev:Nytvättat K&N filter ska på plats efter en säsong med det K&N som sitter i. Smidigt att ha två och byta med. :)

Nytvättat som ska i.
Bild

På plats och locket på.
Bild

Det använda ligger och väntar på tvätt.
Bild
Trevligt, kör du filterolja på det också? Tänker på att LMM inte gillar att få olja på sig...
erikn skrev:
White skrev:Det kom ett paket i dag inehållande ett pennfack, lika fint som nytt! :D
Bild
Vad får man ge för ett sånt?
Jag gav 200kr plus 14kr i frakt, det är som nytt! :-)-)

frasse4 skrev: Trevligt, kör du filterolja på det också? Tänker på att LMM inte gillar att få olja på sig...
Kör alltid med filterolja, annars renar det inte som det ska. Ingen fara med LMM, den får inte en droppe olja på sig. Man ska olja in med måtta! :wink:
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 291
GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarna […]

Visa din semesterbil(d)

Semester... Är man pensionär kan man &ar[…]