Moderator: Moderatorer

Micce1980 skrev:
xerent skrev:Heldag med bilen för omväxlings skull. Interiör städ, rengöring och puts, ut med mattorna och in med nyputsade gummimattor, rengöring i skrymslen och vrår kring dörrarna, fälgtvätt av alla åtta hjul, tvätt av Volvon och morsans gamla SAAB, puts på plastskärmarna, sen hjulbyte på parkeringsplats. Bilder kommer i min garagetråd sen... nu ska jag handla mat och kolla lufttrycket :)
Jäklar, antar att din kropp var väl uppvärmt inför däcktryckskontrollen iaf :wink:
Vet inte hur jag ska komma upp ur sängen imorgon :mrgreen:
Bilder ligger nu uppe i min garagetråd men den här tråden får hålla till godo med
Bild
Besiktning. Underkänt. Bromsljusen fungerar tydligen inte :shock: (Inte helt dött, det i bakrutan lyser iaf)
Nu har jag även åtgärdat bromsljuset. Jag hade inbrott i bilen i Juni, krossad bakruta. Fick den bytt av Carglass. Som det verkar har dom alltså glömt koppla in kontakterna och jag har således kört runt med bara det övre bromsljuset sen dess. Ombesiktning nästa :evil:
Spoiler »
Det är väl bara bromsljusen man får ombesiktning på?
börne skrev: Surt... jag hade fan kört inom & klagat, det minsta dom kan göra är att betala din ombes.
Mja jag har funderat på det, men kan inte bevisa att det funkade innan.
qsecofr skrev:Kollar man inte all belysning innan besiktning just för att slippa åka dit på sådana enkla saker? [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Det borde man göra, men icke. Jag trodde ju att det funkade eftersom det övre bromsljuset gav ett sken bakåt. Skulle varit mer noggrann helt klart :cry:
batmac: Man lär sig, det var dock rätt länge utan ordentligt bromsljus men men, trevligt att du fixade det snarast iaf :-)-)
Användarvisningsbild
av P210
Passerat ännu en milstolpe, milen rinner iväg fort när man har roligt :wink:
Det sammanföll med att min bränsleapp i telefonen upplyste mig om att jag vid sista tankningen nu tankat diesel för 40.000kr sedan köpet....

Bild
Hehe, jag har oxo en sån app som nu kan berätta att jag tankat för mer än jag köpte min v50 för vilket känns konstigt :-) Eller så är det dags att byta bil helt enkelt.
  • 1
  • 437
  • 438
  • 439
  • 440
  • 441
  • 1912

Fast det går ju fint att använda de hu[…]

nackdelar med Running Boards

läste nyligen att dom inte håller m&ari[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Motorlampan funkar den har tänds några […]