Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Daniel73
Bygger man en v70 d4 summum som har 18" som standard och vill lägga till 19" så händer detta.
Bilagor
image.png
image.png (61.21 KiB) Visad 319 gånger
Användarvisningsbild
av Slasse
Min säljare bekräftade idag att nivåreglerat chassi inte ingår i Sportpaketet längre. :(
Användarvisningsbild
av palmqvist
Nähä får man med nått man beställer numera eller?
Användarvisningsbild
av apersson850
Krollspell skrev:Till four-c behövs ingen nivåreglering.
Det beror ju på hur du lastar. Four-C innebär bara kontroll över dämpningsrörelsen, inte över nivån. Four-C gör stötdämpningen styvare, för att minska risken för genomslag, vid tung last, men kan inte göra något åt att bilen sjunker baktill när husvagn hängs på, till exempel.
av gavletommy
Sen i lördags så får jag status att min bil är klar och på
väg till min bilhandlare när jag söker på ordernumret. Dock får jag ej upp registreringsnummer eller vin nummer på minvolvo. Försäljaren hittar ingen information heller det enda han kunde se var att bilen antingen kommer den 3:e eller 23:e november till dem. Det känns som att transporttiden är det som tar tid. Ni som har fått era bilar. Tog det lång tid mellan tillverkningsdatum och leverans?
av kultis
Hej, jag pratade men min säljare igår, då var min XC70 i princip klar i farbiken och skulle komma till honom början mitten av nästa vecka, men jag bor I Göteborg, så det kanske inte är helt rättvist att jämföra.
Däremot finns inget vin eller reg nr, inte heller någon ändring i meddelandet i min Volvo.
Användarvisningsbild
av Krollspell
gavletommy skrev:Sen i lördags så får jag status att min bil är klar och på
väg till min bilhandlare när jag söker på ordernumret. Dock får jag ej upp registreringsnummer eller vin nummer på minvolvo. Försäljaren hittar ingen information heller det enda han kunde se var att bilen antingen kommer den 3:e eller 23:e november till dem. Det känns som att transporttiden är det som tar tid. Ni som har fått era bilar. Tog det lång tid mellan tillverkningsdatum och leverans?
Vart söker du på ordernumret?
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 116

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist