Har spenderat kvällen med att dra ström. Det är fasen inte bekvämt att ligga uppochner vid pedalerna och fiska kabel. Givetvis skulle den hela vägen till passagerarsidan också
pwew, äntligen framme vid sin destination. Nu är det bara relä, styrspänning samt lite förgreningar kvar.
20151015_194919_resize.jpg (176.24 KiB) Visad 411 gånger
.
Ugh... börjar bli trassligt :lol:
20151015_203328_resize.jpg (182.12 KiB) Visad 411 gånger
.
Eftersom jag inte har någon passagerarkudde så är ju det utrymmet ett perfekt ställe att montera allt på, istället för att bara vara tomt.
Bara fortsätta dra lite mer kablar.
Oh god, kill me...
20151015_215213_resize.jpg (146.32 KiB) Visad 411 gånger
.
Sen råkade jag titta till på klockan och såg att det började bli sent, och bilen ska användas imorgon, så tänkte inte på att ta mer foton.
Men utöver det som syns på sista bilden så är det 4 jordkablar och 4 strömkablar till, varav 1 jord och 1 ström är kopplat till ovansidan av handsfacket. Varför? Alltid tyckt det varit kasst ljus i handsfacket, så jag monterade in 4 varmvita LEDs. Nu ser man vad som är längst in i facket också :D
Utöver det har jag även dragit in 2st USB kontakter i handsfacket. Tröttnat på att ha laddkabeln till mobilen lös.
Sen kopplade jag även om laddaren till GPS'en, så den kabeln går ner i brädan och tar ström ifrån det nya reläet. Så nu har jag helt plötsligt 2 fria cigguttag istället för inget, plus en extra USB-port

PLUS att man slipper fula synliga kablar.
Avslutar med bilden på mittkonsolen monterad i bilen, den blev dock inte så bra som den såg ut i mobilen.. nåja, får knäppa nå bättre kort sen när allt är färdigt.
20151012_213724_resize.jpg (142.83 KiB) Visad 411 gånger