- ons 14 okt 2015, 21:15
Skulle tro att köper du en Euro 6 är du safe för några år. Det tar ett tag innan EU7 kommer...
Moderator: Moderatorer
VolvoB20 skrev:Lösningen är busenkel. Ställ dieselmotorn hemma på gårdsplanen och låt den veva runt en generator som laddar din Tesla.Vet inte riktigt hur vår kära regering skall få ihop den ökade energiåtgången alla elbilar kommer få, blir ju inte bättre när man lägger ner våra kärnkraftverk, köpa lite kol-el från tyskland kanske :)
Vips så har du eliminerar alla utsläpp, för alla vet ju att elbilar är helt utsläppsfria.
palmqvist skrev:Åsa Romson har säkert en lösning på detta.VolvoB20 skrev:Lösningen är busenkel. Ställ dieselmotorn hemma på gårdsplanen och låt den veva runt en generator som laddar din Tesla.Vet inte riktigt hur vår kära regering skall få ihop den ökade energiåtgången alla elbilar kommer få, blir ju inte bättre när man lägger ner våra kärnkraftverk, köpa lite kol-el från tyskland kanske :)
Vips så har du eliminerar alla utsläpp, för alla vet ju att elbilar är helt utsläppsfria.
palmqvist skrev:En grönsakskommunist på jobbet säger att han längtar till att elbilen blir tillgänglig för gemene man för då slipper vi alla miljöskatter mm. Jag väljer att bara skratta åt detta naiva påstående. Cynisk, jag? Nej, inte alls ...VolvoB20 skrev:Lösningen är busenkel. Ställ dieselmotorn hemma på gårdsplanen och låt den veva runt en generator som laddar din Tesla.Vet inte riktigt hur vår kära regering skall få ihop den ökade energiåtgången alla elbilar kommer få, blir ju inte bättre när man lägger ner våra kärnkraftverk, köpa lite kol-el från tyskland kanske :)
Idag har bilden varit på service, under 3K […]
Min motor låter som man slår handen &o[…]