prahna skrev:Sillstryparen, låter som en fin bil! Får man fråga varför du inte väljer summum istf lös elstol? Skiljer typ 9000kr och då får du med skinnklädsel, elavbländad spegel, 18" hjul, Keyless.
Jag tror ev att Momentum är med Ttec och inte halvläder...kolla det så du inte blir besviken...
Risk med diesel är väl ev stopp för dieselbilar i innerstad (men din är Euro6 så du klarar dig nog...) och eventuella höjda bränslepriser då fraktfartyg numer måste gå på gasoil(diesel) lågsvavlig istf crude oil(tjockolja) som är högsvavlig.
Ursäkta prahna att jag inte såg Ditt inlägg förrän nu! Enl försäljaren var prisskillnaden mellan Momentum och Summum mellan 30 och 40 kkr. Men det är klart - är prisskillnaden bara 9000:- har jag ju gjort en förlust, då jag som tillägg valt Elman förarstol med mine 9000:-, Elman passagerarstol 5900:-, Paarkeringshjäölp fram/bak 3000:-, Backkamera 11514:-. 18 tums hjul och keyless känner jag inte för, - och på nuv bil har keyless bara ställt till problem... Klädseln är dock Vittinge M-grå Te/lä E801, så jag menade med halvläder att utterkanter etc är I läder, men resten är textile. vilket för mig är helt ok.
Tack för klargörande om diesel! Dock är där ju inte så mycket att vinka på om jag ska ha bade automatväxl och AWD...
Mysko är dock att det som det talats om av och till här är den sk "döda-vinkeln-varnare" som är slut, och som ersatts med eluppvärmda spolarmunstycken - - - där ser jag I spec varken det ena eller det andra på min ordersedel... Så det blir lite spännande att se vad den levereras med

Lev v 48 enl säljare.
Hälsn!